• Pumpkin

Fråga moderatorerna

Här är alla välkomna att ställa sina frågor till oss moderatorer. Det kan vara allt från vad vi gör till om nånting definieras som reklam eller till tekniska frågor om sajten. Alla frågor är som sagt välkomna, och kan inte vi svara på dem direkt så undersöker vi saken och återkommer till er med svar.

Så fråga på!

/Pumpkin, zukigirl, Sarah & Mitziemoe

• Svar på tråden Fråga moderatorerna
  • Äntligen är det min tur

Ok nog om det.

En annan fråga när man svarar så där som du gjorse nyss med mitt inlägg i samma ruta. Ska man trycka på den röda munnen då? Eller är det nån annan knapp som jag har missat?

• Pumpkin

Det knappen med ett A på, bredvid den röda munnen

Äntligen är det min tur skrev 2007-12-03 13:37:41 följande:
    Ok nog om det.En annan fråga när man svarar så där som du gjorse nyss med mitt inlägg i samma ruta. Ska man trycka på den röda munnen då? Eller är det nån annan knapp som jag har missat?

ok jag provar.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-03 13:39:56 följande:

Det knappen med ett A på, bredvid den röda munnen

Ahaaaa. TACK för det.

• Lilla My

Hörni, jag försöker byta signatur och det funkar inte! Jag får något mysko felmeddelande. Med tanke på att det är en betaltjänst så borde det funka lite smidigare... Hur länge kommer betalkoden gälla? (Jag räknar inte med att det kommer fixa sig på en kvart... så jag borde väl få ett signaturbyte innestående?)

• MissLovely

Hej jag undrar vad PLUS tjänsten kommer innebära??

• Pumpkin

Jag ska kolla upp det där med Johan och Johan så får de ordna det!

indiebrud skrev 2007-12-04 23:46:10 följande:
    Hörni, jag försöker byta signatur och det funkar inte! Jag får något mysko felmeddelande. Med tanke på att det är en betaltjänst så borde det funka lite smidigare... Hur länge kommer betalkoden gälla? (Jag räknar inte med att det kommer fixa sig på en kvart... så jag borde väl få ett signaturbyte innestående?)
  • Pumpkin

PLUS-tjänsten innebär att du kan skapa en "roligare" presentation, du kan använda fet, kursiv samt över- och understruken text, fler smilies Generad KyssPenga mun (fler finns), andra specialtecken samt lite annat smått och gott i dina inlägg. Jag tror att man får mer utrymme i sina bildgallerier också + att man kan sätta "vattenmärke" på sina bilder.

Har säkert glömt nånting, men så ser det ut i det stora hela i alla fall. Tjänsten ska förhoppningsvis komma igång i januari.

MissLovely skrev 2007-12-05 01:42:21 följande:
    Hej jag undrar vad PLUS tjänsten kommer innebära??
  • mooogn

Jag är ingen moderator men väl flitig PLUS-medlem på FL *S* Tjänsterna som Pumpkin beskriver är sådana som även förekommer på FL, så det verkar ju rimligt att det kommer att vara likadant här också

• Roccosgirl

Ja jag väntar på att plus-tjänsten ska hoppa igång, så störigt att det inte funkar...

Svar på tråden Fråga moderatorerna