• Pumpkin

Fråga moderatorerna

Här är alla välkomna att ställa sina frågor till oss moderatorer. Det kan vara allt från vad vi gör till om nånting definieras som reklam eller till tekniska frågor om sajten. Alla frågor är som sagt välkomna, och kan inte vi svara på dem direkt så undersöker vi saken och återkommer till er med svar.

Så fråga på!

/Pumpkin, zukigirl, Sarah & Mitziemoe

• Svar på tråden Fråga moderatorerna
  • Lilla My

God fortsättning Moderatorer och andra!

Jag tycker ni ska upplysa om ännu ett skäl till att man inte ska skriva sin mailadress (i klartext) i trådarna. Jag upptäckte bara häromdan att trådarna är googlingsbara och i och med detta finns risk för att någon spambot hittar adressen och personen får en massa skråppost skickat till sig.

/Lilla My som önskar gott nytt också.

• Sosofofia

Hur länge ligger en tråd kvar?

• Pumpkin
    Lilla My: Det står i och för sig angivet i reglerna redan att det är lätt att emailadresserna används i andra syften, men jag ska absolut föreslå för Johan att vi tydliggör det ytterligare!
    Och god fortsättning och gott nytt!

Sosofofia: 3 månader
  • Sosofofia

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-29 18:13:24 följande:

Sosofofia: 3 månader
    Tack!
  • MissieA

Jag bara måste fråga en sak. BT slutar fungera hos mig och då kan jag inte komma in på jättelänge. Igår kunde jag inte komma in i mer än 1 timme. Varför det??? Händer jätteofta nu för tiden och är väldigt irriterande.

• 20080301

Jag råkar ut för samma sak

• tågjäntan

Vem kan jag vända mig till här på BT för att lägga in bilder i galleriet? Jag har försökt några gånger. Jag vet inte om det är min dator, mig eller nåt annat det är fel på. Kanske missar jag någon ruta att kryssa i eller liknande.

• Pumpkin

Att BT kraschar händer för alla, sidan lägger helt enkelt bara ner. Varför vet vi inte riktigt, men samma problem finns på FL, så en gissning är att det har att göra med servrarna. Redaktionen vet om vad som händer och jobbar på det.

tågjäntan: Vad händer när du försöker ladda upp bilder då?

• tågjäntan

Nu minns jag inte riktigt... Först kan man nästan tro att den laddar upp. Men när det verkar klart, om den kanske säger "klar", *funderar*, så finns där inga bilder iaf. Så det händer ingenting.

• mrsD

hej alla moderatorer!

har mejlat på en annons på köp o sälj o får inget svar. Eftersom d vart så mycke problem me d där enl andra så undrar jag om d ses som reklam eller "opassande" om jag efterlyser denna person som lagt ut annonsen, som en tråd här på bt?
    jag vill ju uppenbarligen köpa varan o då kommer ju hon tjäna pengar om hon svarar, förstår ni problemet? *s*

därför frågar jag..

• Lilla My

Hur får man sån där snygg fetstil som ni har i era inlägg, moddisar?

• Pumpkin

Genom att ha PLUS Den tjänsten kommer att komma för alla (som betalar alltså) i februari förhoppningsvis

Lilla My skrev 2008-01-18 22:46:19 följande:
    Hur får man sån där snygg fetstil som ni har i era inlägg, moddisar?
  • sommarbrud 080802

pumpkin hoppar in här o frågar dig istället. Har försökt några grr nu o byta min signatur men de blir error hela tiden. Har betalat 30:- för de,så man vill ju gärna att de ska fungera då!
    Vad ska jag göra?

• Pumpkin

Gör ingenting, jag lämnar över ärendet till Johan så får han titta på det imorgon

Svar på tråden Fråga moderatorerna