• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Frujj: Lite sent att önska lycka till, men hoppas att intervjun gick bra. *nyfiken*

• Nibla

God kväll!

Här har det varit full rulle sen dagen före nyårsafton då vi fick besök av vänner från Stockholm. På nyårsafton hade vi fest för 12 pers, skulle egentligen varit för 15 men vi fick tre återbud samma dag.....Igår fyllde N 30 så då hade vi 25 släktingar och vänner på besök. Känns som om jag inte stått annat än i köket dessa dagarna. Var hur trött som helst imorse, så jag tog sovmorgon och åkte in till jobbet lite senare. Gött!

Får se om jag hänger med på fika på tisdag. Är sååå himla trött på kvällarna nuförtiden, däckar av redan vid 19.30.....

I helgen ska vi på 5-årskalas! N's guddotter ska uppvaktas. Älskar små tjejer i den åldern, de är så förnuftiga och lillgamla. Hihih!

• Linum

*vinkar till Nibla*

Nu är det filmdags - Last king of Scotland.

• Nibla

Linum, den var bra den filmen! ÄLSKAR Forrest Whitaker!! (Han med det sneda ögat...)

• Addiz

Och för er som inte har nåt vettigt för er idag kan ni ju komma till Svenska Mässan vid 10. Då ställer vi ut herr Boman! :)

• Ab fab

god morgon
    hej nibla- kul att du tittade in. om du somnar vid bordet så bär vi dig hem

klart vi ordnar CV-dag. Nästa helg är jag borta men helgen efter det funkar bra (alltså helgen före addiz bröllop)Jag tänkte ta med en väninna också. hon behöver definitivt byta jobb

• Linum

Goddagens. Fortfarande hemma och sjuk = här på BT.

Abbe: Fasiken vad svårt det är att hitta på smarta frågor till melodikrysset jag gjorde igår...

• Ab fab

vi får lösa det i morgon så vi får lite inspiration

idag fyller jag år. vaknade klockan 06 av tre tonåringar som sjöng (vi har ju en massa födelsedagssånger i den här familjen så det blev tre sånger. Ni kan tänka er vilken jäkla sjungande vi har den dagen två i familjen fyller år samma dag. vi springer mellan rummen o klämmer i *s*)
    Fick ansiktsbehandling och ett cyckelsadelskydd i fårskinn. Rosor blev det igår nöär vi firade femårsdagen. Jag jobbar hemmifrån så det känns lite extra lyxigt.

• FruTez

Morsning! Freda idag, härligt!!

Carma: Maila gärna på om pysseldag!

Frujj: Hoppas det gick bra igår på intervjun!

Ab: Helgen den 19:e funkar perfekt för mig med att ha CV-dag! Helgen innan kan jag inte, (svärmors kalas) och helgen efter är det ju Addiz bröllop!

• Nibla

GRATTIS Ab! Jag drömde om dig inatt, att du ändrade nick här på BT till bara Ab. Skumt!

Idag är jag ensam på jobbet! Så jag tänkte unna mig lite BT-tid. Första gången jag är här inne på arbetstid sen i augusti! Duktigt va?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...