• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

vad gillar femåringen? cirkusbiljetter eller någon sådant som ni gör tillsammans. det tycker jag är ett bra minne.

• Frujj

Nä inte förkyld, hostade bara lite generat hihi

Nibla: Halsband, eller nåt armband. 5-åriga tjejer brukar ju gilla sånt

• FruTez

Ja, va gillar femåringar... fint minne, det är ju mer smycken och sånt kanske. Eller ett lite finare (inte så barnsligt) smyckesskrin?

• FruTez

Nån som varit och ätit grekiskt på restaurang Sirtaki?

• Frujj

Ett sånt där smyckeskrin med en dansande cirkusprinsessa i, typ speldosa är väl en rätt kul grej för en 5åring?
    Det är väl inte för barnsligt?

Hur mår FruNibla förresten?

• Frujj

Fy vad det är segt allting. Jag har inte ens klätt på mig ordentligt än! Och klockan är snart 12!!!! Har gett lilleman frukost och badat honom, sen har jag mest lullat runt.

Man skulle kanske göra ett ryck....

• Nibla

Frujj,
    Jo, jag mår bra tack! Har mått illa två-tre gånger så jag nästan kräkts. På nyårsaftons morgon fick jag springa ner på toan och satt och hulkade, men det kom inget. Började istället kallsvettas som en tok!

Kunde inte gå på toan nära sovrummet, för vi hade gäster som inte vet om nåt än och jag ville inte att de skulle misstänka nåt eller tro att jag kanske fått vinterkräksjukan.

• Frujj

Hehe nä lite jobbigt om gästerna börjar ta avstånd från en för att de tror att man fått vinterkräkan... hihi

Skönt att slippa må illa så mycket. Det är ju svårt att smyg-ulka på toa...

(vet att inte alla är intresserade men ett tips till Nibla: Det finns nåt som heter Seaband på apoteket, akupressurband som man har runt handleden som ska dämpa illamåendet, de funkar!)
    (kanske du redan visste men om inte)

• Frujj

Nibla: När beräknas bullen ha jäst färdigt förresten?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...