• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

va trevligt med att nästan alla är här. hej nides.

det är skönt att jobba hemmifrån. men gör inte många knop förutom att städa kyl o dammsuga. kök, gästrum o gästtoa är avklarad. nu skall jag attackera vardagsrummet o alla granbarr.

nibla... sitter här o funderar på om man kan göra något tyket mot hundmänniskorna... min hjärna är inte elak idag tyvärr. bara glad av babisar o födelsedagar. men en idé är ju att tussa ihop dem med Fru T:s rappande nyårsgäst *höhö*

• Linum

...och min fåniga toastmadame...

De kan ha en riktigt kul fest ihop!

• Nibla

Ab: Hahhah!

Jag ska uppfostra min bebis så den kan skita på kommando. Ska i såna fall lägga den strategiskt i deras vita tygsoffa. Mohahhha! *elakt häxskratt*

• Frujj

hALLOJ!

*Ja må Abbe leva, ja må Abbe leeeva!!* Grattis på födelsedagen!

och jättegrattis till Nibla!! Baka bullar är kul..
    Speciellt när det blir resultat... *fniss*

*fnissar lite till...*

Linum: På W:s dop sjöngs "Det gåtfulla folket" den är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fin... Lyssnar på den ibland och ryyyyser

• FruTez

*slänger mig in i tråden igen efter en stunds frånvaro*

• Ab fab

vilket party det kan bli.. alla har rött på sig, är jättefulla o rappar o matar varandra med oxilé....

• Nibla

Jag har sååååååååååååååååååå tråkigt!

Det har ringt en leverantör som ville stämma av några kursdatum inför våren, das is alles!!!

I helgen ska vi på 5-årskalas. Makens guddotter fyller år. Vad kan man ge en femåring som lite finare present, utöver det krims-krams jag redan köpt i Ullared. N vill ge henne nåt fint minne, eftersom hon fyller "jämnt". Hehe!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...