• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

jag mejlar mitt med om du vill.

jag har skrivit ett på ett litet annorlunda sätt- funktionellt istället. kommer i boxen snart

• Addiz

Måste på ett tråkigt telefonmöte nu, ska se om jag kan multi-taska och hänga här också...

*kram på er*
    Tisdag blir bra för fika!
    Kanske hemma hos nån? Vi kan vara hemma hos mig om ni vill, hela huset lär vara upp och ner, men hey, jag visar bara mitt "slipper-undan-vilket-ansvar-som-helst-pga-begynnande-bridezilla-tendenser-kort" så löser sig allt! ;)

• Linum

Abbe: Det blev ett rejält korsord! 22 vågräta och 23 lodräta ord!

• Ab fab
    Linum skrev 2008-01-03 13:30:24 följande:
    Abbe: Det blev ett rejält korsord! 22 vågräta och 23 lodräta ord!
    wow...vilken grej det kommer att bli för lilla mamsen. känner du någon som låter som han som har melodikrysset????
  • Linum

Det blir frågor på allt möjligt - nytt som gammalt. Från Vivaldi till rap. Mellanlanding på Gershwin och The Shadows.

Jag känner dessvärre ingen som låter som han. Ska kolla lite.

• Ab fab

så länge det inte är Norah Jones bara... melodikrysset älskar henne. Hon brukar vara med fem gånger per år.

Fru T- vilket roligt inlägg i din blogg. Fnissade gott åt din nyår

• FruTez

Ang fikan: Jag fikar gärna på stan på tisdag, om det går bra! Det är mycket lättare för mig att ta mig dit och hem om vi träffas lite centralt! Är det okey med er tjejer?

Addiz: Du kan väl påminna oss om bordsdekoreringsgrejen på tisdag! Känns som det är lite mycket att komma ihåg just nu!

Middagen den 26:e:
    Ab fab*2
    Bauti*1
    Linum*2
    Tezz*2

Tack tjejer för era CV! Jag vill ha allt jag kan få! Kan jag få låna era referenser också? *fniss*

Abbe: Börsen, var ligger den? Vet du vad det är för fyllning i dumplingens du köpte? Jag skulle vilja prova det nån gång. Såg ett Martha Stewart program en gång där hon hade en kocka som gjorde dumplings. Det såg så himla smarrigt ut!

• Ab fab

Börsen ligger vid Gustav Adlofs torg (Västra Hamngatan mitt emot Åhlens ungefär) brevid den Malaysiska restaurangen ligger denna asiatiska affären.

visst kan vi fika i stan men kan vi inte bestämma en quizzkväll snart?

tror det var kyckling eller räkor i fyllningen men skall kolla mer nogrant.

vigseln är 17. skall vi beställa bord till 19?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...