• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

*vinkar*
    Kikar in lite snabbt, väntar på att lilleman ska vakna och få sitt pencillin. Hmm nog därför han sover som en gris.. han vet vad som väntar

• Ab fab

god morgon mina damer
    suttit i möte hela morgonen men nu har jag slagit mig ner vid datorn.

fru t- mycket bra skrivet ang förbättringar.

igår hade jag en röjarkväll... städade gästrum efter svärföräldrarna, ominstallerade hemdatorn, tvättade, stekte en miljon pannkakor (eller om det var 40... ), gjorde muesli o somnade som en stock

• Frujj

Abbe: Det låter effektivt! Mer än vad jag lyckades med... igår efter middagen så somnade jag på soffan och sen efter att stora tjejen sagt "halååååååååååååååååå ska vi ååååååååååååka snart eeeeeeeeeellllerrrrrrrrrrrrrrr" tre gånger fick jag masa mig upp och åka till coop.

Hehe ibland är man inte så effektiv.. ibland mer

• Nides

Godmorgon....

Då var man på jobbet igen o är lika seg.. får inte gjort mycket. HAr äntligen fått iväg några tackkort. Ska fixa resten imorgon så kanske de postas till helgen. Mycket nöjd är jag med de.

Pankakor låter gott.. blir lite sugen på att göra liten sats ikväll.. mums.. :)

Frujj: De är smartare än man tror...

• Frujj

Ab: Vad ska du göra med en miljon (40) pannkakor?

• Ab fab

vi skall ha pirathelg nästa helg- tackmiddag för våra toastmasters, deras barn o fruar. då blir det pannkaksfrukost till oss alla 11 så det färberedde jag igår.

idag blir det skumpa på Plaza och middag ppå den krog vi käkade på under första dejten

• FruTez

Oj, nu kikar ni minsann fram och då är jag på frukostrast! fy på er! *fnissar*

Pankakor e gott!

Jag har ingen arbetslust... *suckar*

Satt och pratade med en kollega om pyssel och jag sa till henne att hon måste prova att göra kort! Jag tror att jag lyckades fånga hennes intresse. Carma, jag kände mig som en missionär! Jag predikade pyssel, hahhaha!

• Ab fab

japp ... så snart du är bortta Fru T så kikar vi fram

arbetslust.. nja inte så mycket om man säger så... sitter o filosoferar lite i allmänhet men så många klippska tankar kommer det nog inte

• Frujj

Ab: Grattis till "fem år sen första dejten"!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...