• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Linum: Åh, så kul när man har massa bra böcker framför sig att läsa!! Jag har börjat på Guldkompassen, den mörka materian del 1. Den som går som film nu med bla. Nicole Kidman. Lite skum start på boken, men jag ska nog traggla mig igenom den!

• Linum

Jag vill nog se den filmen. Fast jag vill se Arn först. Kanske lördag.

Har du haft en bra jul?

• Carma07

Lunch och lite tid att kika in här. God fortsättning på det nya året.

Addiz: Glassbomb låter jättegott!!!

Linum: Trist att vara sjuk. Fast kul att du är här. Skönt att ha en bokhög att ta sig igenom när man ändå ligger till sängs. Krya på dig.

Tezz: Fika någon gång innan Addiz bröllop låter som en bra idé.

• FruTez

Linum: Jag vill se filmen också! Ska göra både ock!

Carma: Har du hört att de rear ut julscrappapper på Akivet för 3 kr st? Åh, jag måste försöka ta mig in till stan imorgon!!!

• FruTez

Carma: Nu när du gör egna kort, blir det alltid att du gör kort och ger bort eller händer det att du köper ibland? Min pappa fyller år och jag känner att jag inte kan med att köpa ett kort nu när jag vet hur glad han blir av mina hemmagjorda! Hahha!

Ja, fika!!! När?! Imorgon kanske är lite för kort varsel... hmm.. nästa vecka? Ska klippa mig på torsdag, annars inget bokat, mer än till helgen... nån annan som har förslag?

Dax för lunch! Ost och skinksallad!

• Ab fab

såg Arn igår. den var helt ok. Var på bio förra veckan med -the Jane Austen book club. Söt o lagom romantisk film.

Linum- krya på dig

Ingen fika i morgon för min del. Skall fira fem år sedan första dejten med R

• Nides

godmorgon tjejer....

har äntligen hittat hit...
    11 sidor ligger jag efter. Få ta igen de ikväll.
    Gott nytt år på Er alla. Hoppas att nyårsafton var precis så som allla hade hoppats på...

Har saknat ER så himla mycket.

Puss puss

• Ab fab

wow.. nästan som fornstora dar.. nästan alla är här.. ja inte bauti förstås men henne är vi väl bara avis på

• MissPhoenix

God fortsättning allesammans!

Hoppas att ni fick ett bra avslut på det gamla året... Vi åkte upp till min bror i Landvetter ( det där huset som vi passade i somras), dom var bortresta så vi var där och mös. Det var flera minus ute så vi eldade i brasan och tog det lugnt.. Tolvslaget firades med god champagne och lite fyrverkerier. Så överlag har det varit kanon. Nu har jag återgått till min soffa och idag har jag faktiskt orkat med en promenad till torget. Fast det blev spårvagnen tillbaka.

Jag vill jättegärna fika med er ... snart!
    Och gärna gå på addiz vigsel med
    Addiz - hur blev det med sminket och alles..

Näe nu är de snart dags för oprah.. Jag är en livs levande tv-tåblå just nu.

kram

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...