• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

om du inte vågar födelsdagsfika hos mig då *s*. i så fall blir det ju fika nästa vecka!

FruTez skrev 2007-12-28 09:11:55 följande:
    Carma, klart att vi inte ska stressa fram något... tyckte bara att 2,5 månad tills nästa träff kände som så länge! Men vi får väl klämma in CV dag och fikaträff i stan innan dess hoppas jag!
  • FruTez

Ska kika på era tips! Thanks girls!

Ab. Åh, jag kan inte födelsedagsfika hos dig den 6:e för då ska jag födelsedagsfika med pappa. Han fyller år och det blir middag med besök från Brasilien. Tycker alltid att det är lika jobbigt, min portugisiska är ju så rostig!! Är rädd för att jag ska råka säga "tack för maten den var underbart äcklig" istället " för tack maten den var jättegod" tja... eller nått sånt! *fniss*

• Ab fab

det låter som när jag försöker mig på Thai- jag envisas med att säga stekt man istället för stekt kyckling.

vi skall ju träffas när addiz gifter sig. de flesta skulle väl med o käka efteråt?

• MissPhoenix

hej igen allesammans.

Skönt med lite värmande kramar, antar att jag kommer spendera mycket tid framför datorn nu
    Nej, dela ut post var ingen bra idé för min del men jag har fått erbjudande om ett fast jobb där när jag mår bättre. Tror dock inte att det är något för mig.... Kanske om jag inte hittar något annat?

Kan inte någon uppdatera mig med allt spännande som hänt det senaste? Jag har säkerligen missat massor.

Trevlig resa bauti om jag inte hinner titta in innan dess.

kram till er alla

• FruTez

Bauti: Har du flyttat ut ur din pyjamas än? Ert resemål ser helt underbart ut! Får man fråga va en sån resa kostar?

Ab: Det var den 26:e va? Ja du... då va helt plötslig 3 av 4 helger i Januari uppbokade. Förresten, vart ska vi gå och äta då? Några bra tips? Det ska finnas gott om plats (vi blir väl en hel del med våra gubbar på släp), inte vara för dyrt och det ska finnas möjlighet att boka bord och betala var för sig, när man är så många. (en gång fick jag en djup suck, kvittot och en miniräknare av en kypare när jag sa att vi skulle betala var för sig ( vi var ett gäng på 19 pers! ) Hehe!

• FruTez

Ab: Jag kikade på crowns hemsida... de har ett bra erbjudande på rum från 450 kr, men vilket jädra datum jag än väljer så finns det inget ledigt med just det erbjudandet?! Konstigt... Kanske skulle åka dit, men har inte tid. Hade velat få ihop något som vi kan överlämna till dom på nyårsafton, men det verkar ju svårt när jag inte vet vilket hotell det blir än... hehe!

• Frujj

Tezz: Ska kika på det där med fikadagar, jag mailar er snart som sagt. (stulen tid att skriva det här lilla)

Bauti: Var glad så länge ni inte behöver göra som vi gjorde när vi gick genom passkontrollen när vi var på kanarieöarna för några veckor sen... (E (stora dottern) blev magsjuk på hemresan och det första bästa var en papperskorg, behöver jag säga mer...? )

Tezz: Har ni Coops Medmera Kort? Där får man ju ibland kuponger med hotellrabatt. Det kanske vore nåt att utnyttja.
    Ett par av våra gäster bodde på hotell Vanilj efter vårt bröllop och tyckte det var jättemysigt där!

Miss P: Usch det låter jobbigt. Krya på dig!

• FruTez

Frujj: Tack för tipset! Tror inte att jag har kvar nån sån kupong. Får kika lite hemma! *vinkar till andra sidan motorvägen*

Bauti: Panorama verkade fint! Ska kika vidare på

Har hittat ett par bra hotell, frågan är ju bara om de priserna som står på deras hemsidor, om de finns att få i verkligheten...

*letar vidare*

• Frujj

*vinkar tillbaka till Tezz genom regnet*

Vilket sketväder!!

Bauti: Kan hända att din resväska blir enormt tung, när du öppnar den när du väl är framme så kommer du upptäcka att alla dina kläder är utslängda och det som finns i din resväska är VI, alla BT-tjejerna *S*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...