• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Ja, man blir återigen glad över att man inte bor i en hydda och får i bästa fall äta sopor till middag. Man glömmer ofta av att uppskatta allt man har.

• FruTez

Carma: Va kul att du kikade in!

Jag är gärna med på en skriva CV-dag!! Jag är i akut behov av en knuff där bak... har växt fast på detta jobbet!!! *hjälp*

• FruTez

Carma: Jag är "bara" bland de 14,99% rikaste i världen! Med andra ord, du bjuder nästa gång! *fniss*

• Ab fab

vänta baa tezz... när du o ch jag o carma slagit våra kloka huvuden ihop ang Cv kommer du att klättra snabbt upp på rankingen!

• Carma07

Tezz: Hade jag haft utgifter som om jag hade bott i en hydda och käkat sopor hade jag kunnat bjuda dig på vad som helst.

• FruTez

Hihi! Ab. Direktör Tez!

Carma: Jag blir gärna bjuden på din goda passionsfrukskaka igen! Och några pysseltimmar! Det är guld värt!

• Carma07

Tezz: Det ska vi nog kunna ordna.

• Frujj

Ab fab: Nä jag ska på intervju här i stan men jobbet sträcker sig över Västra Götalandsregionen. Kan förklara en annan dag! (eller på mailen)

*Vinkar till Tezz på andra sidan motorvägen* Jobba lungt!!!

Vilket skitväder vi har idag!!

Jag är gärna med på CV-träff oxå! Ett tips (om det skulle bli bråttom är att kika in här: www.cv-guiden.se

Fick just veta att mannen kommer vara bortrest helgen v 10 o då är bara jag o lilleman hemma, läge för en date hemma hos mig då kanske? Lite långt fram i almenackan jag vet, men ibland får man vara före sin tid

Ha det gött i det ruttna vädret så hörs vi!

Kram

• Carma07

Halloj Frujj. Har inget inplanerat nästa år så v.10 är väl något bra att börja anteckna i almanackan.

• Frujj

Carma: Bra boka almenackan!
    Ni andra oxå som kan och vill

Carma igen! Har messat dig på familjeliv

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...