Linum skrev 2008-01-03 11:42:28 följande:
Toastmadamen gick fram till henne efter vigseln och frågade vad hennes relation till M egentligen var. S berättade att hon är sambo till marskalken och god vän med både bruden och brudgummen. Toastmadamen frågade då om det inte vara så att hon och M hade haft en sexuell relation innan giftermålet eftersom hon hade rött på sig på bröllopet... HALLÅ! Hur kan man ens fråga en sådan sak! OM det nu hade varit så, så har väl ingen annan med det att göra?! Detta kommer alltså från en människa som har urringningar ner till naveln i vanliga fall och noll klädsmak (typ white trash). Hur hon hade lyckats hitta en smakfull klänning för en gångs skull till vårt bröllop är en gåta för oss.Vad göra? Ska jag ta upp det med henne eller bara strunta i det? Hon var ju riktigt osmidig..
men kära någon... varför skulle hon bry sig om inte ni gjorde det. och förövrigt säger magdalena ribbing att det är trams att man inte skulle kunna ha rött på bröllop. jag skulle ju kunna ha kräft att R.s ex fru hade rött
o inga av mina ex hade rött heller ... fniss
gärna fika nästa vecka. tisdag skulle funka bra tror jag.
o musikquizz- va kul. min mamma kommer älska dig om det kan bli hennes födelsedagspresent med ett eget melodikryss. skall vi quizza på tisdag? paddington i Lunden har quizz då