För min fina tårt ide (har ju helsjuka också )Hade ide på choklad o hallon. Att ha den brun med rosa sidenband på eller rosa blommor. Ville gärna ha den i amerikanske våningstårtstil.
Men vid bröllop skulle man inte ha en sådan mörk tårta. Det blir inte fint mot den vita klänningen. Men han kunde väl göra det om jag väldigt gärna ville men han tyckete att jag skulle fundera över det. Sen gjorde han av någon anledning bara rosor inte andra blommor, trots att jag vet att han kan göra det. Han rekommenderade heller inte sådan tårtformat utan ställning (såndär som det blir luft emellan) Visst en sådan blir ju kanske bättre då tårtan ska räcka till 100 pers. Men då ville jag att luften mellan tårtvåningarna ev. dekoreras med blommor (har sett bild med riktiga blommor som de bara lägger emellan) Hepp, det gick inte heller, då det är inget man tänker på. MEN JAG GÖR JU DET. Tycker att det är apfult med sådan ställning, där det inte blir någon följsamheten för blicken (eller vad man nu ska säga)