• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • rosalin

va, ska ni ha planeringsmöte innan? vi ska oxå fota där men tror inte vi ska ha nått sånt. Eller ska ni ha dem typ hela dagen?

FruFA skrev 2008-02-29 19:53:53 följande:
    Vi skall på "planeringsmöte" hos Fotograf Doverholm i morgon, som skall fota oss 10 maj...
  • FruFA

Ja, vi skall nog ha dem med oss större delen av dagen... Det var Lene som föreslog att vi skulle träffas och prata igenom hur vi ville ha bilderna, vart de skulle tas osv...

När gifter ni er? *nyfiken*

rosalin skrev 2008-02-29 22:01:02 följande:
    va, ska ni ha planeringsmöte innan? vi ska oxå fota där men tror inte vi ska ha nått sånt. Eller ska ni ha dem typ hela dagen?
  • rosalin

7 juni är det för oss. Fast vi ska bara ha fotografen ca en timme, så då kanske det inte behövs någon planering.. Vi ska ju bara vara på ett ställe liksom

FruFA skrev 2008-02-29 22:05:36 följande:
    Ja, vi skall nog ha dem med oss större delen av dagen... Det var Lene som föreslog att vi skulle träffas och prata igenom hur vi ville ha bilderna, vart de skulle tas osv...När gifter ni er? *nyfiken*
  • FruFA

Då förstår jag

rosalin skrev 2008-02-29 23:06:20 följande:
    7 juni är det för oss. Fast vi ska bara ha fotografen ca en timme, så då kanske det inte behövs någon planering.. Vi ska ju bara vara på ett ställe liksom
  • Pärlhönan

Pris Bh: 349:-
    Trosa 169:-
    Färg : Gardenia (vad nu det ska vara för färg?) enligt mig, mjuk vit (så kanske mellan vit o ivory)

• FruFA

Vilka toppenpriser - och färgen låter snygg oxå !
    Skall shoppas i morgon!

Pärlhönan skrev 2008-02-29 23:10:15 följande:
    Pris Bh: 349:-Trosa 169:-Färg : Gardenia (vad nu det ska vara för färg?) enligt mig, mjuk vit (så kanske mellan vit o ivory)
  • Pärlhönan

Frukost med en toastmadame, sedan ska de träffas o på kvällen schlager hos den andra

• Pärlhönan

Lycka till, fanns fortfarande ett bra antal st i varierande storlekar. Det är roligt att shoppa undies

FruFA skrev 2008-02-29 23:16:36 följande:
    Vilka toppenpriser - och färgen låter snygg oxå!Skall shoppas i morgon!
  • CaCC

Thailand 08: Grattis! Vilka underbart vackra bilder, klänningen är jättefin.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2