• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

Jag ska till StRemi, eftersom många här i tråden tyckt att de varit duktiga på att plocka ut det som passar en där... Så får vi se om jag hittar något... Jag är ganska besvärlig med sådant ibland, och brukar oftast vilja ha någon kombination som inte finns eller inte går... Så antingen hittar jag antagligen någon fort, eller så kommer jag få specialsy en. Aldrig något mellanläge (blir trött på mig själv ibland).

Apropå inbjudningar, om ni har tid och lust kan ni kolla om ni ser bilden jag lagt in på framsidan till våra inbjudningar. Om man kommer åt mitt galleri (tror jag ändrat så att det ska gå att se...)

• Ullrika

Jo den går att se, jättesöt inbjudan btw.

• tolonta

Tack, Ullrika :)

Nu behöver jag mera hjälp... Var hos StRemi idag. Hann även titta in på Kristinaboden. Utbudet av halterneck-klänningar är inte gigantiskt direkt...

Men jag hittade denna på Kristinaboden:
    www.foreverbridals.com/gownpix.asp
    (fast ni får tänka er att bandet är samma färg som klänningen, istället för beige)

Och denna på StRemi:
    www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=408
    Fast utan det vita bandet som går tvärs över, och istället för axelbanden bakåt ska spetsen gå upp i halterneck. Och så en annan kjol dessutom, en mer A-formad...

Några åsikter? Sedan ska jag kolla i Lundsbrunn också, har jag tänkt mig... Jag har precis insett att de tankar jag hade (trots att jag försökte låta bli att tänka) inte håller. Jag passar inte i det jag trodde.

• rosalin

Tycker lilly klänningen som du beskriver den låter jättefint. Speciellt om du väljer en mer A-formad kjol, för det var kjolen jag tyckte var minst om på den. Annars var den jättefin
    Fast du måste ju välja det du tycker

Jättefint inbjudningskort förresten

• tolonta

Tack rosalin! Lägg gärna ut erat inbjudningskort också!!!

• rosalin

nu har jag lagt en bild på våra inbjudningskort oxå. Fast vi har ju fuskat lite och beställt färdiga

• Ullrika

Prototypen till våra ligger i mitt galleri.

• Thailand 08

Måste oxå fixa kort.Tänkte ha en lite bröllopsfest för de närmaste på påsk afton ,men det är ju om 2 veckor!!! Får nog skjuta på det lite längre fram eller vad tror ni?

• Pärlhönan

Har drygt 3 månader kvar till bröllop o börjar bli rejält nervös ibland. :-O

• Mickes tös

tolonta: Jag tycker att den från lilly låter snyggast, även om jag gillar mönster så tycker jag att det blir för mycket på den från forever yours...

thailand 08: det är nog stor risk att många planerat in annat för påsk, så jag tror att det är bättre du väljer en annan helg...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2