• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Pärlhönan

Hahaha, skulle ringa resebyrå o kika på bröllopsresa. Jag börja glatt prata om vora ideer o säljaren låter lite frågande tycker jag, men alla kan ju inte vara på alerten. Efter en stund säger hon -Du har nog kommit fel.
    Jag - Är jag inte på XX resebyrå?
    Hon - Näe, du har kommit till Willys!!

• blivandefrularsed

HAHAHAHA!!! Ja, hon var nog ganska fundersam..

• Pärlhönan

Det var ju jättepinsamt!!! Speciellt eftersom jag malde på en stund om bröllopet o reseförslag, innan hon fick en syl i vädret.

Vågade faktiskt inte ringa resebyrån sen på ett par timmar, behövde hämta mig lite

• Ullrika

haha skönt att det är fler än jag som kan göra sådär totalknasiga grejer... förstår precis hur du kände dig .

Pärlhönan skrev 2008-03-06 13:06:18 följande:
    Hahaha, skulle ringa resebyrå o kika på bröllopsresa. Jag börja glatt prata om vora ideer o säljaren låter lite frågande tycker jag, men alla kan ju inte vara på alerten. Efter en stund säger hon -Du har nog kommit fel.Jag - Är jag inte på XX resebyrå?Hon - Näe, du har kommit till Willys!!
  • Marsaphir Marlean

Äntligen är maten helt bokad och dubbelkollad så nu känns allt bra. =)

• tolonta

Och jag har bestämt klänning, det blir denna: www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Den kändes bättre och bättre allt eftersom. Jag diskuterade med några kollegor om att sy upp den, men ju mer jag tänkte på det fanns det inte en enda detalj jag ville ändra... Ska beställa den nästa vecka, och se om jag får ha på mig provexet litet till och fotografera...

• Thailand 08

Alltså det här med maten!! Min man vill att jag gör min smörgåstårta till vår fest härhemma,det blir i såfall 2 st stora på ungsplåtar.jag hade tänkt mej en buffe med lite småplock..ska han få som han vill eller? Sen blir det ju tårta till kaffet oxå..Smörgåstårtan är supergod och alla i min släkt älskar den,hans har inte haft tillfälle att smaka den än.
    Enkelt och smidigt,men jag vet inte riktigt...OJ vad långt det blev-ursäkta!

• Pärlhönan

Om du vill bjuda på det, så är ju det inget konstigt att köra på smörgåstårta. Det är ju kalasgott.

Men visst det kan ju vara kul att bjuda på något lite häftigare om det är så du resoonerar.

Thailand 08 skrev 2008-03-07 07:58:00 följande:

Alltså det här med maten!! Min man vill att jag gör min smörgåstårta till vår fest härhemma,det blir i såfall 2 st stora på ungsplåtar.jag hade tänkt mej en buffe med lite småplock..ska han få som han vill eller? Sen blir det ju tårta till kaffet oxå..Smörgåstårtan är supergod och alla i min släkt älskar den,hans har inte haft tillfälle att smaka den än.Enkelt och smidigt,men jag vet inte riktigt...OJ vad långt det blev-ursäkta!
  • Thailand 08

Så det är okej då? Då får han som han vill..smidigast för mej oxå,bara att garnera dom samma morgon och gästerna kommer inte förrän kl 19..

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2