• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Thailand 08

ÅÅÅh dessa tonårs tjejer!! Har väntat i 2 timmar på att hon ska bli klar framför spegeln så vi kan gå o handla.Känns som jag levt på bananer hela dagen

• Pärlhönan

Ingen väska änså länge, men det är ju ett tag kvar

Ang att ha under klänningen så köpte jag twilfits axelbandslösa bh ur brudkollektionen. (är lite längre än en vanlig bh, om ni förstår hur jag menar, men inte som en torselette). Den ska jag ha, sitter kalas o glider inte ner.

• 08 juni

usch idag är jag seg var på kommunfest igår hur går det för alla med sina planeringar

• 08 juni
    Ullrika skrev 2008-03-04 22:12:59 följande:
    Jag fortsätter väl listan då 7juni 2008 -08juni 7 juni 2008 - rosalin31 December 2008 - Ullrika
  • blivandefrularsed

Idag är jag lite sliten, klassfest igår, 10 år sen nian..

• rosalin

ghaaa, jag får ångest när jag tänker på alla prylar man kommer att få. Vi önksar oss bidrag till fotograferingen och upplevelser.. inga prylar. Ändå så verkar det som att folk vill köpa prylar. Vi har allt vi behöver och jag får inte in fler skålar och ljusstakar i skåpen. Men ändå ska folk tjata, ja men nån sak vill vi ju köpa, finns det inget ni önskar er?

• Thailand 08

rosalin: jag förstår dej!
    Ska flytta på ett vitrinskåp från v-rummet till köket(ja sen när jag kan slita mej från BT alltså)
    Ska plocka ur alla glas!! Jisses det ser ju ut som på Duka..vinglas,whiskyglas,champagen glas,martinglas,konjakskupor till förbannelse.BARA ingen kommer på ideen att köpa GLAS till oss!!!

• rosalin

ojoj, glas ska vi inte tala om hur många vi har. Tänk om nån köper glas. Då får vi nog be om att det ingår ett större boende i pressenten oxå

• Thailand 08

Man får väl bara tacka och se glad ut! Behöver hitta ett hus ganska omgående

• tolonta

Jag bygger hur och vill ha en ny servis till det splitternya köket, istället för de gamla tallrikarna. Så det ska jag önska mig. Plus litet fler glas och bestick i serien vi redan har... Så får de något att köpa... Försökte dock tappert komma undan med att "men folk behöver ju inte köpa presenter alls..." när jag, toastmastrarna och svärmor var i lokalen och kollade i helgen.

Men jag var i kraftigt underläge, och fick höra att det var bäst att vi hade ett stort bord för presenter... Så nu får jag väl kolla upp möjligheten att lägga ut en lista på Duka eller någon annan butikskedja...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2