• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Mickes tös

ja vad ska man säga... intressant

• Thailand 08

stilrent skulle jag ju skriva

• Pärlhönan

Fet= det

Pärlhönan skrev 2008-03-11 21:34:13 följande:
    Fet kommer ju in allt möjligt på BT köp o sälj. Var ju tom annons om hund en dag
  • Underbara ungar
    Pärlhönan skrev 2008-03-11 20:52:34 följande:
    Smaken är som baken men hur sjutton tänkte man här? www.brollopstorget.se/Annonser/
    Hmm... Tycker den ser "billig" ut! Inte något jag skulle ta på mig till fest iaf
  • tolonta

Beställde min klänning igår. Kommer i mitten på juni, så då är det 1,5 månad kvar att göra justeringar och lägga upp...

• Pärlhönan

Åh, vad roligt.

tolonta skrev 2008-03-12 13:29:29 följande:
    Beställde min klänning igår. Kommer i mitten på juni, så då är det 1,5 månad kvar att göra justeringar och lägga upp...
  • Thailand 08

spännande väntan för dej tolonta

• Marsaphir Marlean

Var igår och köpte mina bröllopsskor på REA hos Dressed for Success i Skara, hade ingen aning om att hon hade rea, utan skulle ändå dit för att fixa sambon/fästmannens kläder. Till min lycka fann jag då att skorna jag ändå tänkt köpa hade 50% rabatt! Jättebra ju! Jag bad min mamma som inte vet vad hon ska ha på sig att åka dit och titta också nu när nästan allt va halva priset. Toppenbutik!

• Marsaphir Marlean

P.S. Killen blev/blir snygg han med. ;)
    Skönt att ha en sak mindre att tänka på.

• tolonta

Thailand 08 skrev 2008-03-12 14:25:24 följande:

spännande väntan för dej tolonta
    Japp... Spännande ska det bli. Tyvärr (för ekonomin) så vågade jag inte beställa brudklänningen från Kina, utan tar den från butik. Hann även kolla in kläder till brudgummen, och ska ordna ihop en provsession för honom och marskalken snart... Frock coat kommer det nog bli i alla fall...

Marsaphir Marlean: Hade de många olika skor i Skara?

Hur går det för er andra? Planeringen rullar på? Det har blivit så tyst här...
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2