• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

"bygger hur" ska vara "bygger hus"...

• rosalin

ja, hade vi kommit lite längre i husplanerna så att det hade varit aktuellt ganska snart hade jag haft massa saker som jag hade tycket kunde varit bra. Men nu vet vi ju inte vart vi hamnar sen. Och att bara få saker för sakernas skull...

• Thailand 08

Vi hittade ett jättefint i höstas.Hade varit toppen att bjuda släkten på inflyttnings fest och först då sagt att vi gift oss i Thaialnd.Men det låg i fel kommun och hade varit lite krångligt för dottern att ta sej till skolan

• Mickes tös

Jag vill inte heller ha några grejer, men ändå måste det väl läggas till något på önskelistan så de har nått att välja på typ...

hmm, vi var på provsmakning igår och det gick så där. Maten var god inget snack om saken och de var jättetrevliga, men det blev alldeles för tungt, vi var helt slut efter huvudrätten, kände mer för att sova än att dansa, och så kan vi ju inte ha det, så nu blir det till att planera om lite, så det var tur att vi fick komma dit och provsmaka

• tolonta

Väldigt bra med provsmakning då... Hmmm... Den aspekten har inte jag tänkt på, riktigt... Jag har två alternativ, och tyckte båda var bra. Så jag ska avvakta med att bestämma mig till efter mina kompisars bröllop. Många inbjudna är samma personer, till tre olika bröllop mellan maj-aug. Så det kan ju vara trevligt att slippa upprepningar...

I förra veckan hade jag litet "tänk om jag valt samma brudklänning som någon av de andra"-ångest. Men jag och en av dem kom fram till att i så fall har vi båda extremt bra smak

• Underbara ungar

Jag är ny här... Ska gifta mig i domkyrkan i Skara den 9 maj 2009.

• Thailand 08

Hej och välkommen.Själv har jag varit gift i 3 veckor men hänger runt här ändå...

• Underbara ungar

Grattis!! Jag planerar o står i... Har bokat kyrkan idag o lagt in önskemål om präst Gästlistan har vi skrivit ner på papper o lokal har vi "hittat". Har tom en super duktig kock som ställer upp o lagar mat till oss

• Thailand 08

Ja då är ni ute i god tid med planeringen

• Novemberbröllop08

Underbara ungar skrev 2008-03-10 13:27:47 följande:

Jag är ny här... Ska gifta mig i domkyrkan i Skara den 9 maj 2009.
    Välkommen hit! Verkar som du har läget under kontroll.
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2