• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Thailand 08

Jag tror det med...inte nån katastrof alls att flytta fram festen

• tolonta

Mmm... Och jag ville ju inte ge er alla argument, men jag ska ju gifta mig i början av augusti. Det kan vara supervarmt, och då känns det nog bättre med den tvådelade med spets. Den är lättare, den känns lättare, och spetsen ger den en somrig känsla...

Lutar åt den, men jag ska vänta tills jag har varit i Lundsbrunn också.

Igår kväll var jag dock starkt sugen på den andra modellen, när jag såg att de hade den på Milly Bridal... Och då kan jag ju välja hur mycket broderier det ska vara. Plus att det skulle bli billigare. Samtidigt är det ju en chansning, tänk om jag inte blir nöjd. Vad gör jag då?

VARFÖR började jag inte kolla på klänningar tidigare???

• tolonta

Rosalin: Jättefint inbjudningskort!!! Tokälskar typsnittet på era namn!!!

Ullrika: Jag ser inte ditt galleri överhuvudtaget...?

Thailand08: Kan nog vara bra att flytta fram festen litet. Dessutom är det ju fullt tillåtet för er att känna er hur nygifta som helst ända tills ni haft festen. Faktiskt nästan obligatoriskt... Och det är ju trevligt att kunna dra ut på det

• Thailand 08

Japp :9 får klämma in det mellan mina stora ungars födelsedagar

• agni

Jättefint inbjudnigskort!!
    Har de b-känningar på Kristinaboden och finns det fler ställen i skövde som har b-klänningar?

• tolonta

StRemi ( www.stremi.se ) har brudklänningar, liksom Kristinaboden. Både ställena vill att man ska förboka om man vill prova brudklänning, men jag var inne på Kristinaboden för att kolla, och då fick jag prova ändå eftersom hon hade tid

Annars vet inte jag några fler ställen i Skövde...?

• Ullrika

Oj jag hade visst glömt att göra mitt galleri publikt, nu ska det gå att titta i det i alla fall .

tolonta skrev 2008-03-04 14:02:32 följande:
    Ullrika: Jag ser inte ditt galleri överhuvudtaget...?
  • 08 juni

hej nu va det ett tag sen jag var här och skrev nu är jag nästan färdig med allt som hör bröllopet det är inte långt kvar nu 7/6 ska vi gifta oss

• Mickes tös

oj nu gör du mig nervös, vi gifter oss i slutet av juni och vi har en del kvar...

• FruFA

... Och vi gifter oss i början av maj, och vi har oxå en hel del kvar att fixa !

Ni får ha en mysig kväll!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2