• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • anne på grönkulla

fö ser jag positivt på att han ser ett ev problem o undrar hur han ska lösa det. Å andra sidan är det inte ett problem vi har - än.

• mammacatta

Om mna läser lite om företaget så kommer ni fatta.
    Har ni ingen lust så gör det inget, men är ni nufniken: följ smulorna så hittar ni.

Nu ska jag glo på muskler på TVn. Eller, jag menar, *harkel* på inredning. *hrm*

• Cybermamman

mc, idag kom det upp något helt annat när jag klickade på länken och nu är jag helt med på banan ... man säger bara hehehahaha det gjorde du bra

• Cybermamman

apg, du är väl inte sämre än att du kan hjälpa till lite och knuffa på honom tills han vaknar

• janos

Cm, du är underbar!!!! Du har fått en super trött mamma att sitta och asgarva!! *tårarna rinner*

Bra inkörning för någon som funderar på att skaffa barn

• janos

*känner mig lite skyldig*

Känns som att jag har startat en diskussion ang nätter, sömn och fördelning! Jag kan bara säga att det bästa är att man är överrens inom familjen.

Här tar maken pojken på mornarna, när han kan, så att jag kan få sova ut. Nätterna tar jag eftersom jag ändå ammar.

• Cybermamman

Den var klickbar ändå trots mellanslagen men här funkar den ... stränsj

janos, alla diskussioner är bra utom dom som gör att jag får mindre godis.

• Gable

anne på grönkulla skrev 2008-01-15 20:30:40 följande:

det kommer upp olika saker varje gång jag klickar???
    Samma här! Jag fattar att det är en konspiration men mot vem, hur och när har jag absolut ingen aning om. Undrar om det är aliens??
Svar på tråden Äntligen fredag del 12