• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • janos

Ja, äntligen kommer man in här igen!

Så där ja! Då har jag varit och skottat våran och grannens gård och så tog jag och Elias oss en liten promenad, så nu sover han gott där ute i vagnen. Nu ska jag unna mig att lägga mig på soffan en stund och bara tok glo på tvn.

• mammacatta

Ja, det var sådär lagomt kul när det inte gick att komma in...

• Fru Hilde

Jaha, jag har inte lyckats komma in här på ett tag. Verkar vara ett ostabilt BT just nu.

Snörvlar idag också, jobbade faktiskt ändå idag. dumt av mig, men jag ville få komma hemifrån. Åkte till och med till jobbet lite tidigt så jag fick mig en koppa kaffe och tidningsläsande helt ifred innan vi öppnade... härligt.

Imorgon tänker jag släpa iväg mig själv på auktion. Jag letar matsalsstolar. Ska ha 12 st ... ischia mig det blir nog dyrt

Anne krya på dig!

• janos

Hoppas att alla piggar på sig snart! *faxar över piller, varma filtar och annat bra som man behöver när man inte känner sig bra*

Vad det har varit bökigt att ta sig in här på sista tiden! Undra om det beror på alla skor i hallen

• Fru Hilde

Jupp, jag misstänker alldeles för många skor i korridoren. den blir så trång och det blir svårt att hitta rätt skor bland alla andra och så snubblar man.

• janos

Nej, nej, absolut inte! Vi måste bara få våra underbara makar att montera upp lite fler skoställ på väggen, så att fler kommer förbi och fram

• Fru Hilde

tror starkt på skoställ Skav i tipsa övermakten också? De kanske inte riktigt tänkt till ordentligt.

Svar på tråden Äntligen fredag del 12