• Nufsan

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

Kan man ha den runt ögonen?

• Nufsan

Ska man ha den runt ögonen, jag är allvarlig, hihi har aldrig använt nåttsånt än

Troll1 skrev 2008-03-19 13:46:42 följande:
    Lustigkurre! Det här är blodigt allvar, tänk på våra ryyynkorr!
  • Nufsan

Hihi, då har jag sett fel, jag var in på ngt serum av nått slag, haha

Troll1 skrev 2008-03-19 14:59:28 följande:
    Nufsan: Använder du scrub runt ögonen så lär du se ut som en rödgråten panda efteråt. Den skrubbar huden i ansiktet fin, men man får inte ta runt ögonen eftersom huden är väldigt känslig där.
  • Nufsan

Jag min nöt har lagt bud på Tradera på det där serumet för jag trodde det var det du menade, hi hi. Kanske blir det bra iaf

Tur det är ett tag kvar tills bröllopet om man skulle få nån reaktion eller nått, hihi

Troll1 skrev 2008-03-19 14:59:28 följande:
    Nufsan: Använder du scrub runt ögonen så lär du se ut som en rödgråten panda efteråt. Den skrubbar huden i ansiktet fin, men man får inte ta runt ögonen eftersom huden är väldigt känslig där.
  • Nufsan

Hihi, vad ska du skrubba bort då??

Troll1 skrev 2008-03-19 20:26:30 följande:
    Nufsan: Du är helt rätt ute, det var bara jag som köpte scrub ur samma serie. Det är serumet som är mest omtalat. Jag måste skrubba en del först .
  • Nufsan

Nej, det skickas ju från USA och jag beställde i helgen så jag förväntar mig inte att få det än på ett par veckor

Jobbar ju själv på Posten

Troll1 skrev 2008-03-19 20:41:16 följande:
    Herrejisses, det är nog en hel del... Har du fått hem det du beställde från den där hemsidan som hade gratistester mm?
  • Nufsan

Nej, fy vad tråkig!

Sidenbanden, kan du inte byta dem bara och köpa ngt på hemmaplan, så du kan matcha...

Jag är superkänslig för sånt, det är ju så tråkigt om det skär sig!

kikalt skrev 2008-03-19 21:11:15 följande:
    Grrrrrrr, jag beställde massor till dukningen på panduro. Bland annat en del i limegrönt. På hemsidan fanns bilder på allt och sidenbanden som jag köpt matchade INTE fotot på hemsidan! Inte heller var det något som jag skulle kalla limegrönt och skar sig mot dom andra limegröna sakerna jag hade köpt! Så nu måste jag antingen börja om med helt ny färg och köpa nya servetter, dekordetaljer osv. eller på kort tid lyckas hitta limegrönt siden- eller satinband som passar ihop med resten. Så tröttsamt! Dessutom räckte mina sidenrosor inte långt, så jag fick beställa fler, vilket ju medförde en extra fraktkostnad och budgeten för dekorationen är nu redan mer än dubbelt så hög som jag ursprungligen hade planerat! Bellanote: vad kul att du gör egen bukett! Jag funderar också på det, men har inte bestämt mig riktigt än.
  • Nufsan

Nääää jag gillar den som är flätad.. den andra tyckte jag såg billig ut, hihi!

Bellanote skrev 2008-03-20 10:26:55 följande:
    ja alla verkar gilla den med pärlor på. men egna favorit är nog den som banden är flätade på det är glitter på dem banden som inte syns på bilden.. ska testa lite och se hur de känns på med klänningen sen så ska jag bestämma mig det paret jag inte vil ha skickar jag ut på tradera sen. för 200 kr borde man ju få från kina ju.
  • Nufsan

Har ni fått sminket ni som beställde från USA?

Jag har iaf inte fått mitt än!

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-