ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Jag ska ha stay ups och strumpebandshållare tror jag..
De ska vara champangefärgade eller vita, har inte bestämt riktigt. Klänningen är Ivory!
Jag ska ha stay ups och strumpebandshållare tror jag..
De ska vara champangefärgade eller vita, har inte bestämt riktigt. Klänningen är Ivory!
Gud så dåligt! Jag hoppas verkligen att du INTE hyr/köper din klänning där!
Det ska vi också göra samtidigt
Vi hade försökt tänkt ha dop och hemligt bröllop, sen tänkte vi att vi har ett enkelt bröllop i samband med dopet, men nu är det tvärtom Vi gifter oss och har ett dop ihop med det, hihi½
Skulle ha en enkel klänning, men har nu bokat en jättefin brudklänning ist
9 augusti slår vi till, ni då?
Våran bebis är just nu 4 ½ månad Så hon blir nästan 10 mån när vi gifter oss
Jonna sitter med oss vid bordet nu när vi äter, så det borde gå bra. Tänk på att ha ngt som "bullar" upp bebis bara
Vi har antilop stolen från Ikea med deras dyna och hon sitter jättebra i den och billig är den
Jag ska ha en bukett med nejlikor och de luktar inte heller så mkt, finns bild i mitt galleri
Vi har dragit över våran budget vi med, men jag hoppas vi kan få ner liiiite iaf. Börjar fundera på att vi inte ska ha egen DJ, utan fixa iordning datorn själv hemma och sätta upp högtalare och så tar värdparet och toastmadame hand om musiken... på det viset sparar vi 2000kr!
Nu har jag oxå beställt.
Nån som använt pay pal? Jag gjorde det å jag hoppas jag gjort rätt....Hur lång leverans tid är det??
oki, så jag får varorna som vanligt??
mitt gick på 132 kr, köpte en ögonskugga å 2 penslar till, superbilligt!
Bara jag får varorna så ska det väl bli bra, hihi