ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Min bukett är i rosa så därför vill jag det, hihi. Klänningen är ivory
Övertalning i 5 månader hihi
Min bukett är i rosa så därför vill jag det, hihi. Klänningen är ivory
Övertalning i 5 månader hihi
vit skjorta ska min ha, men grabben rosa :)
Vi har bara cubus tjejer här
Igår kom förfrågan om de vi bjudit fick ta med sig tjejernas pojkvänner, suck... Som tur var, svarade svärmor, som är väl insatt i våran ekonomi, att vi har bara bjudit deras familj...
Känner mig så taskig... men ska vi bjuda alla "kusiners" pojkvänner (de är 18 och 21 år, bor inte ihop, har aldrig träffat dem) så blir vi ju ruinerade... Kan man bara inte acceptera namnen som står på inbjudan????
Här blir det en svart kostym
The Bumblebee skrev 2008-02-2910:46:55 följande:
Vi bjöd min sambos moster och morbror och deras två döttrar. Det är de vi har träffat och träffas.. De andra har vi ju som sagt aldrig sett..
Ska alla "tulla" på regeln att ta med sig nån då blir vi inte 75 gäster på bröllopet utan snarare 175.. Nja lite överdrivet, men det är ju som att ta med sig barnen jag bett att ska vara hemma.
Nåja, det ger sig med tiden!
Min syster ville ha med sig hennes stora hund på festen... säger väl en del!
Håller med dig!
De jag minst trodde skulle höra av sig gjorde det och de jag förväntat mig skulle höra av sig har inte ens sagt grattis
Håller helt med dig Troll, här blir det också våra egna barn och syskonbar, resten får stanna hemma
Min systers hund får INTE vara med på bröllopet... och jag säga att min syster gillade inte svaret! Det är en megastor hund som är 80 cm i manken, tjohoo och ha den springades mellan borden och som dessutom inte är lydig för fem öre!
Ja du, jag trodde ärligt att hon skämtade, men se det gjorde hon inte. Hennes HUND är hennes FAMILJ, haha! Först svarade hon att då stannar hon hemma och jag svarade, gör det! Men sen så skulle hon försöka hitta ngt alternativ till hundpassning ev ha hunden i bilen!
Folk är mer än lovligt galna
Finns ju ställningar på Panduro att köpa.
JOnna kommer vara 10 månader när vi gifter oss och jag har hoppas att mamma tar hand om Jonna när det börjar bli dags för nattis.. :-/ Har dock inte frågat henne än