Här ligger det rätt nere nu när skolan börjat igen. (Och det är däför vi behöver 2 års planeringstid...). Är snart klar med klippandet av linneservetterna iaf och ikväll ska jag se bröllopsbonanza som alla andra antar jag ;).
Festprogrammen ja... Man kan ju göra för dem man är säker på att de kommer direkt och göra de andra sedan. Vet inte hur jag/vi ska hinna med det annars.
2008-08-09 skrev 2008-01-22 20:16:26 följande:
Hur går det för er allihopa? Våra inbjudningar är snart klara, ska bara försöka hitta något "spänne" att sätta ihop kortet med, sen skickar vi dom i början-mitten av mars nångång.Igår bestämde även jag och mamma att hon skulle kolla upp om vi kunde ha en annan kantor i kyrkan.Det har nämligen "skurit" sig lite mellan kantorn och vår familj, av andra anledningar..och därför vill inte mamma ha honom där på min och sambons stora dag.Men mamma skulle ringa den pensionerade kantorn och fråga om hon ville ställa upp, känns bra att få en uppgift mindre! Angående festprogram....Hur gör ni andra, ställer ni i ordning det mesta och bara väntar med gästpresentationen tills ni fått in alla svar? Annars kan det ju bli jäktigt att hinna fixa det, de sista veckorna..