fler 2010?
ok då får vi hålla oss att se bilder.
hur många var det ni tänkt och bjuda nu igen fruhögstadius?
ok då får vi hålla oss att se bilder.
hur många var det ni tänkt och bjuda nu igen fruhögstadius?
mysifer som startade denna tråden kommer ha en massa att läsa ikapp när hon kommer in hit. vi har varit flitiga idag.
ja så bra att även söka efter grejer man funderat på, fick tipset på våran tänkta fotograf här inne.
det var du inte ensam om kan jag säga.
nu förstår man verkligen hur mycket tid och planering det innebär. gissa att man kommer värdesätta alla inbjudningskort man får i framtiden extra mycket nu.
ja tror 3mån, mysifer har tänkt att starta en ny tråd för oss snart vet jag.
ja kanske mest praktiskt så att ha kyrka och lokal närmare isåfall. finns kanske fler fina kyrkor i eran trakt?
vi kommer inte bjuda barn på vårat bröllop, får se hur vi gör med våra då det blir svårt med barnvakt dock.
sen vet jag inte om hans bror har möjlighet till barnvakt åt sina då vi ska bjuda deras föräldrar(nära vänner till min M2B sen länge)
men isåfall får barnen en mer rolig meny.
då vi ska bjuda hans brors fru´s föräldrar med. stod lite konstigt.
nä jag tror att barn lätt kan bli uttråkade och då vi kommer ha förhoppninvis en rejäl fest sen med alkohol så är det nog skönast att barnen får vara hemma.
sen ska ju våra självklart vara med vid vigseln.
får vi ingen barnvakt så får våra åka med tex min mormor eller nån som säkert åker tidigt hem på kvällen.
en sak man kan göra också är att göra ett speciellt festhäfte till barnen med lite att rita och pyssla med så.
en rolig idé som börjat komma. har sett många fina "bakelse-torn" eller vad man ska kalla dem.
själv ska vi ha tårta då vi vill ha matchande figurer på.
vi ska ha inbjudan, placering och festhäften.
skippar program då vi är ute.
jag ska göra själv med hjälp av min toastmadame som är en pysseltjej.
festprogrammen känns som dem kommer ta lite tid att få allt material och sätta ihop rätt.
kommer väl innehålla det allmäna som man har, matsedel, småskoj fakta om gäster, placering, skämtsaker osv..
men vi ska faktiskt även ha en liten dikt/berättelse om mig och min M2B som såklart går i rim med vårt tema.
nä jag förstår inte det heller..varför ska gästerna ha present? är ju frivlligt att komma och fira våran dag och få middag och allt. nä inget vi kommer ha.