fler 2010?
nu har jag hittat en frisyr jag fastnat starkt för iallafall.
den högra i mitt galleri. sen gäller det att få till det också.
nu har jag hittat en frisyr jag fastnat starkt för iallafall.
den högra i mitt galleri. sen gäller det att få till det också.
ja den kan bli riktigt fin, speciellt med dem färgerna.
jag kommer ha ganska långt hår, men dock så har jag spikrakt och ganska typiskt nordiskt tunt, så lär ju behöva löshår isåfall i frisyren kan jag tro.
får se vad frisören kan trolla fram sen.
ja den du har i ditt galleri är fin med, tror vi alla kommer bli riktiga pang-brudar sen.
så sött med tanken för näbben och håret.
ja min tärna ska gå med en röd gerbera och lite grönt. och jag ska ha fler och lite större i min.
näbbar kommer våra barn bli, men har inte tänkt så mycket på deras kläder och hår så faktiskt. lär väl bli prinsessa-tankar för dottern som då är 6,5år.
jättefin frisyr paradis!
nä för min del blir det frisör som får hjälpa till haha, jag är värdelös med hår själv.
vilka datum är det ni har som förslag om man får vara nyfis?
ohlala>> ja då passar det ju fint med fler tärnor om ni har ett stort bröllop.
jag skulle nog inte få ihop 100 än gång...
ja man kan ha tur att hitta fina klänningar till bra pris i vanliga affärer! låter fint.
min ska ha en grön klänning med 1/4-klocka-ärmar i halvlinne. är det planerat iallafall. hon godkände min ide och färg så det kändes jätteskönt.
jag hade nog valt mellan maj och augusti. studentider är så hektiska ändå. maj kan man ju ha tur med vädret och skolstarten är kanske inte så jobbig krock om man jämför med chansen för bättre väder också. får se vad ni beslutar er om.
ny tråd snart..skoj skoj. *vågen*
ja jag tänkte att folk skulle se mig som lite knäpp som var ute i såhär god tid.
: - ) fast ihop då
: - D
; - )
glöm inte "näsan"
jaa
här finns det!
www.dinstartsida.se/almanacka.asp
tja all slags sprit är ju billigare över vattnet så borde ju även finnas bubbel där över. tyskland ska ju vara väldigt bra, dock är det en lång resa över dagen.
fråga här inne på BT om det vetja... eller sök gamla inlägg, har skrivits mycket om sånt.
inte så många inloggade denna tid tror jag på en lördag.. kanske är och driker sprit.