fler 2010?
www.lindelov.eu/
gå sen till "slottscafé" så kan ni se en festbild där vi kommer ha vårat. ser härligt ut för temat med massa ljus och stenväggar så.
är dem som ska göra våran mat också.
www.lindelov.eu/
gå sen till "slottscafé" så kan ni se en festbild där vi kommer ha vårat. ser härligt ut för temat med massa ljus och stenväggar så.
är dem som ska göra våran mat också.
ja dem placeringskorten var jättefina och färgglada! roligt med lite annat än det vanliga med vita och svart text.
jag har dessvärre ingen så direkt som kan hjälpa oss med något större så. kanske för solosång, men mycket kan ju ändras tills det är dags.
visst är lite dyrare att ha restaurang som hjälper en, men jag vill att alla anhöriga ska kunna slappna av och bara ha roligt istället för springa och pilla med saker.
däremot innan med frisyr, smink och sånt hade ju varit käckt att få hjälp med.
ja jag tycker det är lite fult av dem att utnjytta det... är ju ändå väldigt mycket utgifter man har.
ni andra hur har ni tänkt vad ni ska ha på huvudet så att säga?
slöja, tiara, krona, blommor?
låter fint.
ska själva ha ett slags diadem/platt tiara svårt att beskriva. guldfärgat med varmt mörkröda glänsande stenar och i smycket så kommer det även vara murgrönebland utformade.
även tillhörande enklare örhängen och sen halsband.
ja finns ju lite variationer så hur man kan ha paradis!
oj lät som du kan få hjälp till en hel del.
vad vill ni ha för frisyrer, sett något fint? jag har kikat runt en massa. men ska ha någon halvuppsättning med lättare lockar.
ja roligt med bra länkar, tackar.
ja men det kan jag hålla med dig om att ha enklare smycken när man har en sån detaljklänning.
vad för bukett vill du ha?