Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

fler 2010?

härligt med 2 resor att se fram emot.

• Fenixx

ja här hemma är det mest jag som planerar för saker och ger honom ideér och smakråd vad han tycker om låtar, mat osv. men vi har väldigt lika smak och hittils så har vi tyckt samma om allt. men lär säkert bli något att "slåss om"

vi kommer ha att vi bjuder på dricka till maten sen får folket handla själva. men får se om vi kommer ha köpt själva och ha en egen bar eller vi har via restaurangen. (där vi ska vara får man ha med egen sprit nämligen)

men man har ju hört skräckhistorier om jättefulla som förstört festen.

• Fenixx

ja året efter vi gift oss ska vi också iväg till medeltidsveckan på gotland! så vi kanske ses mysifer.
    dock kommer vi ha barnen med oss och hyra ett hus/stuga. kan bli skoj.

OJ ja man har hört om dyra priser i stockholm, men inte lite pengar ni sparar in där! och låter som mycket mysigare att ha det på öland med för den delen.

• Fenixx

fruhögstadius>> kikade på din sida, så härlig med höstbröllop! så härliga färger den årstiden. men kunde inte se ditt galleri.

• Fenixx

ja uch kan variera rejält med kuverts-avgift. våran restaurang var väldigt trevliga och sa att dem kan göra både enklare och lyxigare matsedel beroende på vad man vill ha.

vi ska iallafall ha något Vilt till varmrätt och med något med rotfrukter för att få in medeltidskänslan.
    sen kommer vi nog skippa efterätt och gå på tårtan då vi inte har så stora sötsaks-ätare i släkten. får se hur vi gör.

• Fenixx

ohlala>> jag har alltid varit skeptisk till lamm, men så fick vi en underbart god olivbakad lammytterflié på ett bröllop vi var på som smakade kanongott!

• Fenixx

välkommen IMittEsse! fina klänningar du har i ditt galleri.

själv fick jag mail igår om en som ska göra mina smycken så det matchar temat. hon sa att hon kunde få till det efter mina önskemål så känns jätteskönt då jag var lite orolig om det gick att få till en viss detalj jag tänkt.

• Fenixx

så härliga bilder fruhögstadius! höstfärger är jag svag för. vi hade planer på septbröllop först men ändrade sen för att passa in mer med semester, bröllopsresa så.

paradis>> ja jag ska ha vad ska man säga blandning mellan cirlet och liggande krona, det ska vara guldfärgat med mörkröda varma glänsiga stenar och så löv. och sen ett par matchande örhängen och halsband. armband struntar jag i då jag kommer ha långa trumpetärmar.
    här har du en länk till vad jag haft som inspiration.
    www.medievalbridalfashions.com/seasonofmists_headpiece.htm

• Fenixx

hoppas länken funkar, går att trycka på bilderna för större. bilden när hon har en på sig är så fin tycker jag.

Svar på tråden fler 2010?