Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

fler 2010?

jo dem säger väl det iallafall. när jag började jobba efter 1a barnet så var det ett ganska intensivt kvällsjobb, men då blev det inte att jag smååt så mycket heller.
    gick ner 12kg på 3mån!

• Fenixx

ja gissa hur paff jag också blev. för då hade jag rört mig så mycket på jobbet och ändrat till det bättre med mat och inget småätande..det räckte!

men nu däremot går det segare att komma igång och jag är en godisråtta.
    men nu har man ju en väldigt bra morot att kämpa för att gå ner... man vill ju känna sig nöjd på ens bröllopsdag.

• Fenixx

mmm man tänker lätt så. är ju egentligen för en själv lika bra att komma igång.

• Fenixx

är såå glad. för nyss så tackade min äldsta vän ja till att bli tärna. hon har alltid varit mitt 1a val så blev så glad. hon verkade jättepigg på allting och ville gärna ha klänning i vårat tema och färg som jag föreslog.

jag ville fråga henne tidigt då hon bor i oslo och åker utomlands i flera månader i sträck imellanåt. så jag inte skulle missa henne.

• Fenixx

jag kändes jättebra! jag frågade vad för färger hon gillade och hon sa det mesta och då sa jag att jag gärna ville ha grönt för henne. och det tyckte hon lät jättebra.

• Fenixx

nä hade väl varit lite trist om det var snö i maj. men det ar hänt, berättade min mamma en gång att det låg snö när hon fyllde år en gång.(fyller 7e maj)

• Fenixx

nja nu känns det lite långsammare, är mest tankar i huvudet runt allt. men hittade ett ställe med passande skor, så det ska jag ha utkik på sen längre fram igen.

• Fenixx

ja är samma här...ligger lite still just nu. men såklart man har ögonen öppna för ideér och annat.

• Fenixx

oj vad du är igång, så skoj.

stil med inbjudningskort/festhäfte har jag inte tänkt på ännu faktiskt.

vad roligt med rim om gästerna!

man planerar ju mycket i huvudet och skriver ner idee´r och tankar.
    nu kanske jag har siktat in mig på ett annat mer lämpligt ställe för vigseln, men ska bara se över med möjlighet för middag/fest först. så hoppas det går att få till.

såg du undrade om lokal och kyrka..glöm inte heller attt boka fotograf i god tid! det är nästan nåt av det första man får göra om man vill ha sitt 1a val. verkar vara uppbokade väldigt långt i förrväg när jag kollat runt lite...

• Fenixx

fina kort hon tar! den fotograf jag helst hade velat ha var jag tvungen att isåfall boka för hela dagen då det är i en annan stad, men det var väldigt saftigt pris så det har vi inte råd med tyvärr.

men har hittat en annan som jag tycker är väldigt duktig med och med bra priser. ska se mer om det. man vill ju ändå ha bra kort! sen hoppas jag att vänner/släkt tar en del med då många av dem har bra kameror.

Svar på tråden fler 2010?