Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

fler 2010?

ändrar.

* Kultis, 27år, Stockholm, bröllopsdatum 2.10.2010
    * Starfish 24 år gävle.gifter oss sommaren 2010.
    * Sanber, 23 år Övik, hoppas på bröllops sommar 2010
    * Fenixx, 27år, bröllopsdatum 31.07.2010
    * lillamaa, 21 år, Kalix. X.02.2010
    * Tinzi, 26 år, Gbg. Bröllopsdatum: 8 Maj 2010

• Fenixx

har ni inget fint ställe vid vatten, lusthus, skogsdunge eller något ställe som är speciellt för er båda?

• Fenixx

oj ja det är ju lite skillnad på 62 och 70st. tänk vad less du kommer vara sen när din 70e rispåse är klar. då får du tänka hur fint det kommer bli på själva dagen sen med allt.

• Fenixx

jo det är klart, passar in då så du kan småpyssla när det passar.

• Fenixx

jodå det går sakta men säkert framåt. lite småköp har man gjort och fått klart med sömmerska för våra kläder. jag har i huvudet hur jag vill ha med dekoration och spanar runt lite.

imorgon ska jag och hon som ska vara toastmadame(en nära vän i stan som är typ den enda som vet våra planer) åka och äta på det stället som vi funderar på att ha som festlokal sen.

• Fenixx

blev inget då det var så dåligt väder idag. är ju roligare att gå runt i området och spana ställen när det är uppehåll iallafall.

ja vi ska faktiskt ha 2 toastmasters. vi har ju inget värdpar. hon som ska vara toastmadame är en väldigt organiserad, pysslig människa som ska hjälpa mig med dekorationer, inbjudkort, och fixa och dona. hon passar perfekt till det.
    sen ska vi ha en kompis till sambon som är toastmaster som håller i mer med spexet, tal, gästkollen så, han passar så bra till det så han är så utåtriktad och skojfrisk.
    så kan dem dela på ansvar sinsimellan.

• Fenixx

starfish>> se där vilken överraskning. då har du ju isåfall något annat stort framför dig. så kan du ju se efter barnet har kommit om ni har tid/lust/pengar för bröllop 2010 annars eller om ni vill vänta.
    eller varför inte gifta er vid dopet. valmöjligheterna är många.

lycka till oavsett hur det blir med allt.

• Fenixx

ja något annat väldigt stort i tankarna.

• Fenixx

hur går det för er, någon som hittat/fixat något sen sist?

själv väntar jag på svar från ett företag på nätet om 2 fina vinglas som jag tänkt för mig och sambon på våran dag.

• Fenixx

ja det är ju jättebra att du har något att pyssla med, man kan lätt bli lite otålig imellanåt att det är såpass långt kvar.

igår hittade jag figurer som jag vill ha som caketopper, men var på ebay och såg att jag måste skaffa paypal isåfall för att köpa dem.

sen måste jag också komma igång och träna, men är inte lätt med 2 små barn här hemma och sen bor vi en bit bort från träningslokalerna och den jag brukade åka med förr har slutat tyvärr...

Svar på tråden fler 2010?