fler 2010?
men vad tråkigt humlan med allt runtomkring dig så!!
vi får stötta varandra här inne och se till att vi alla får en underbar dag att se fram emot.
men vad tråkigt humlan med allt runtomkring dig så!!
vi får stötta varandra här inne och se till att vi alla får en underbar dag att se fram emot.
vi hade planerat för en borgerlig utevigsel.
men nu hittade jag en förening som kan hjälpa oss och hade kontakt med kyrkan om vi vill ha hästar, stor roddbåt utklädd med grönt och det tillhör kyrkan tydligen vad jag förstodd. men fördelen var också att prästen själv kommer vara uppklädd i temakläder så kommer se så passande ut.
så då vi inte är jättenoga så med vilket håll så verkar det som det blir med präst, dock fortfarande ute.
låter fint paradis!
våran vigsel kommer ske vid en slottsruin och om vi får till det så finns det en stor festsal som fortfarande är såpass bevarad och skyddad så man kan ha festen där.
våran restaurang skulle hjälpa till att få till allt bra då dem haft vigslar där förut.
så kommer bli ett annorlunda bröllop och fest för våra anhöriga...men är så rätt för oss.
vill inte helt avslöja mig ännu då kanske anhöriga finns här inne som ej vet våra planer.
men vi bor i västra götaland i hus.
ohlala>> välkommen.
vi ska gifta oss 31 juli.
har ni andra som tänkt på sommaren bestämt ungefär månad och datum?
låter ju jättesmart just med sommarchans där på öland ohlala!
humlan>> du ska se att det BLIR bättre denna gång!!
och glöm inte lägga ut bilder sen i ditt galleri när du hittar saker/ideér till ditt så man kan spana.
jättebra att skicka ut i god tid och ge förslag på mer saker på öland!!
vi kommer också skicka ut våra i god tid då det är i semestertider och så folk hinner få tid på sig att skaffa kläder då vi kommer ha det som önskemål men inget krav att klä sig i temat.
på våran hemsida kommer finnas länkar med ställen att köpa, hyra eller mönster att sy sina egna kläder.(är ju enkla modeller för dem som kan sy)
klart vi får dela klädlänkar som har liknande tema mysifer.
vårat festställe ligger lite utanför boendeställen och sen när det nästan lika långt till boende som hem för många. ska se om vi även ska lägga in med nummer till taxi om några vill dela stortaxi hem. nåt boendeförslag kommer vi säkert skriva med ocså.
smidigt att ha hemsida med möjlighet att lägga in mer om allt då man inte vill ha för "kladdigt" i inbjudninskorten.
beror på kyrka orginalrosen! läste att i storstäder så kan vissa kyrkor vara så populära att man får boka 2år i förväg!
jag har preliminärbokat fotograf och hittat sömmerska. och haft 1a kontakten med restaurangen som ska hjälpa oss.