• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-01 09:37:45 följande:

nienna hahaha kul, fniss...såg förresten sidan du länkade till blev lite tjurig bara för de hade inte rosa almonds
    Aha, men vita och silver hade de ju iaf! Och hjärtformat socker i rosa och vitt, såg du det? www.beau-coup.com/sugarintube.htm
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-01 09:41:08 följande:

Nienna... mmmm det håller jag med om.. ifall man inte tycker om det eller t ycker är bekvämt ska man såklart inte ha det...jag tänkte ha axelband från början, men såna där spaghettiband ni vet... tunna tunna... hittade ju en såååå fin klänning som jag ville ha då... Så spaghettiband eller axelbandslöst är min melodi jag tycker att axelbandslöst är ganska skönt... inget som skaver på axlarna lixom...hade nog oxå gjort dem smalare om jag var du du har ju fina axlar... dölj inte dem...förresten SHIT så snuskigt snygg du var i den svart-prickiga klänningen... som en jä..la modell...såna axelband skulle du ha på brudklänningen oxå, det passade din kropp perfekt... såååå VACKERT!
    Tack! (Fast den är brun-rosa), tyvärr är den för liten... Funderar på om jag kanske kommer i den om jag tränar lite, men jag vet inte om jag är för stor över bysten (och där vill jag inte förlora nåt ).
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-01 09:45:15 följande:

nämen nienna det är ju dom som jag hittat på en annan sida.. hihi har lagt dem i bloggen fniss sockerbitarna alltså...
    Det hade jag missat... Skickar de till Sverige?
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-01 09:46:08 följande:

niennaden ser verkligen ut att sitta helt jä..la perfekt! Var är den för liten???Den sitter som en smäck för blotta ögat i alla fall
    Jag får inte igen dragkedjan bak, det är den sista lilla biten som fattas. Rakt bak från bysten sas.
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-01 09:55:07 följande:

Niennaaaahhh men va f..n så störigt att det ej går att få igen den, men du... tror du inte att en sömmerska kan bara lägga ut den någon cm längst uppe!! för den är svinigt snygg på dig!!!Vet ej om de fraktar t sverige... har inte kollat det ännu... sidan heter www.drop-thea.com eller nåt sånt
    Mm, jag ska kolla om det går att lägga ut den för jag är verkligen kär i den. Då säljer jag hellre den rosa, tycker den där draperingen över magen gör att jag ser större ut än jag är.
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-01 09:57:12 följande:

välj products bland de röda flikarna så ser du det sen... sugar in glass cylinders finns i vitt o rosa
    Ja, jag hittade dit. De var ju så söta de där små!
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-01 09:57:56 följande:

niennahåller med om den rosa... den ser faktiskt ut att vara lite för stor i midjan... den går kanske att lägga in???
    Ja, det går den säkert, men jag är inte säker på om jag gillar den än.
  • Nienna

Anja - Mmm, den är ju det... Ja, jag ska se vad sömmerskan säger om axelbanden.

Englali - Ja, den är ju så söt, men som sagt har jag inte fått igen dragkedjan helt. Men jag ger inte upp!

• Nienna

Hm, jag vill ju också lyssna, men ljudet funkar inte på min dator. Måste starta om den...

• Nienna
    Englali skrev 2008-04-01 10:08:45 följande:
    Nienna: Nej gör inte!! Ska du sälja den annars? Jag e intresserad isf Men den är nog för liten åt mig också.
    Ja, jag har ju satt ut annonser på den. Har skrivit in måtten där...
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.