-
Har inboxat dig, vill ju inte få nån anmälning på mig.Englali skrev 2008-04-01 10:17:03 följande:Nienna: vart ligger den annonsen??
-
Åh, vilken toppenidé jag fick tack vare en tjej i en annan tråd. Jag har ju en brudklänning liggandes här hemma som jag köpte på ebay, tyvärr var den lite för liten (för korta axelband som skärin i axlarna) men jag ska ta den och ta Trash the dress-bilder med! I vattnet, i skogen osv. Ska höra med en i byn som har sina hästar på sommarbete mitt emot vårt hus om jag kan få sitta på en av dem och ta några bilder...
-
Alltså, vad konstigt det är. Det spelar ingen roll hur tidigt eller sent påsken är, när påsklovsveckan är slut kommer våren! Det har ju varit superfint väder med kallt på nätterna och sol men kallt på dagarna. Igår var första dan efter lovet och då var det +8 och det började töa! Solen värmer och fåglarna kvittrar.
-
Prova nu då: di.se/Avdelningar/Artikel.aspx\08\25\12139§ionid=undefined
-
Konstigt, jag använde mig av deras "Länka"-knapp.
-
di.se/Avdelningar/ Artikel.aspx?ArticleID=2007\08\25\12139& sectionid=undefined
Om du kopierar det jag skrev in nu, men tar bort mellanslagen då? -
Hehe, här var det 0,57... Vi som funderar på att bygga nytt sen när barnen flyttat hemifrån, en liten mindre villa. Många Jämtlands- och Ångermanlandskommuner i botten.
-
Ha en rolig dag!Englali skrev 2008-04-01 11:25:33 följande:Hej då tjejer! Nu sticker jag! Ha en bra dag, för DET tänker jag ha Wish me luck i allt mitt provande!
-
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-01 11:26:59 följande:
Mystiskt, får verkligen fram något... Vad heter artikeln?Englali: Ha så roligt!Om du kopierar det jag skrev sist och tar bort mellanslagen jag la in före Artikel och sectionid=undefined så ska det funka. Artikeln heter "Här lönar det sig att bygga nytt". -
Hihi, har hittat två roliga aprilskämt i våra lokaltiningar: ltz.se/artikel_standard.php&avdelning_1=101&avdelning_2=142 och www.op.se/parser.php&level2=713&id=895619