Inlägg från: Filifjonkan2 |Visa alla inlägg
  • Filifjonkan2

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

god morgon dag 3 med feber har legat och kikat på barn film sen 6 i morse ganska mysigt hade iofs hellre sovit längre men C är morgonpigg då är det god morgon mamma och får han ingen reaktion så börjas det att klöättras och petas svårt att sova då...

• Filifjonkan2

är det första barnet hedebris?

• Filifjonkan2

haha ja jag sa aldrig mer blir det syskon så ska vi adoptera;)

• Filifjonkan2

ja jag längtar tills badrummet är klart nu är det bara köket kvar men han är svårflörtad är lite mättad på renovering... vi renoverade hela övervåningen när vi köpte huset hade stått sen 50 talet orginal kök och allt.... hade varit två lägenheter

• Filifjonkan2

hmm känns igen när vi flyttade ´till huset var C 3 veckor gammal ganska tungt men det gick;)

• Filifjonkan2

hej hej har ring och bokat vaxning av beb och bikinilinje lagomt inför bröllopet då åker vinterfällen;)

• Filifjonkan2

jo jag är oxå inne i en vit och valnöts period hallen renoverade vi och det blev valnötsgolv och vita skjutdörrsgarderober kan lägga in bild om någon är intresserad???

• Filifjonkan2

nu finns det en bild men tänk bort tomten samt den fula fläkten detta är när det var nygjort i vintras och fläkten ska bort sambon som envisas om att den fyller en funktion men jag tycker bara att det är skrämmande ful

• Filifjonkan2

tack ja allt är bättre än innan en äldre tant på 90 + så det kändes inte så super hippt

• Filifjonkan2

jag kan säga att jag blev dumförklarad när jag sa att jag skulle ha gollevet upp efter väggen folk titta mycket konstigt på mig men jag blev super nöjd med resultatet en lite valnötsfondvägg ;)

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.