Inlägg från: Filifjonkan2 |Visa alla inlägg
  • Filifjonkan2

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

jag har gjort världens blunder skickade ut inbjudningarna i onsadags och jag hade en bunt kuvert som inte skulle postas utan som jag skulle lämna personligen och hade inte skriveit mer ärn förnamn på kuvertet och gissa vad de hamnade lik tusan i lådan så jag måste nog ringa posten i morgon va inte så sugen på att gör 10 nya inbjudningar....;)

• Filifjonkan2

jo det var ju det men det är lite typiskt mig så där lagomt förvirrad;)

• Filifjonkan2

min sambo sa; ja men de är ju bra på att efterforska jag vet en gån blabla bla....... jojo men det står typ lena hur många lena finns det??? hahahahah

• Filifjonkan2

vi ska nog ha du är allt och evighet fastnat för de låtarna men jag har inte bestämt mig till 100 % så vi får se är bara rädda att de är för ledsamma så man kommer att stå där framme och storböla inte så vackert....

• Filifjonkan2

jo det är därför jag tvekar på låtvalet men även därför jag vill ha den låten det är så mycket känsla i den;)

• Filifjonkan2

anja:hmm vad tror du om frisyr på mig då???

• Filifjonkan2

hmm ja jag var lite inne på det själv... men man blir ju lite nojjig jag skulle vilja ha så där jätte långt hår var och såg arn och eva röse hade så himla vackert frisyr riktigt romatisk

• Filifjonkan2

sofia helin menade jag oj oj vad jag svamlar

• Filifjonkan2

någon som sett stekta gröna tomater min absoluta favvo film man får skratat gråta ja den har allt

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.