Inlägg från: Filifjonkan2 |Visa alla inlägg
  • Filifjonkan2

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

vi har ju bjudit ca 100 per på bröllopet och det verkar i nuläget som att de flesta ska tacka ja vilket är roligt men vi räknade ju med ett bortfall på 20-30 pers men det är super kul om det är så att de tackar ja det är ju därför vi bjöd dem;)

• Filifjonkan2

har förresten sportlov nu..... GUD va skönt ska dricka vin ikväll mmmm va gott

• Filifjonkan2

god morgon... har varit inne och snabb läst lite men det skrivs ju så mycket.... har haft besök i helgen av vårt gudbarn och hans föräldrar trevligt trevligt....... ååå ännu en miss med inbjudningarna har skrivit fel konto nr på inbjudningarna gahhh måste skicka ut 57 rättelser jag tror jag smäller av..... sen skrev jag i inbjudan att vi ville umgås med våra vuxna gäster på kvällen och nu har jag hört ryktesvägen att flera ska ta med sig sina barn ändå för de tycker att det är så roligt att gå på fest... hmmm så nu blire det ca 100 vuxna och typ 50 barn hade inte räknat med det.... men men (bridezilla hornsvarning) hahahahaha

• Filifjonkan2

hmm ja jag funderar på det men man vill ju inte framstå som en sur-f..... men det är ju precis som anettan skrev de som ammar eller inte kan fixa barnvakt de som kommer resande men inta bara för att deras 10 åringar tycker att det är kul att gå på fest.... får väl anlita en clown nu oxå ;) fiskedamm kanske går hem ...... vad tror ni???? *asg*

• Filifjonkan2

hmm ja jag vet inte om jag orkar bry mig.... känns bara så ja jag vet inte riktigt jag får vilka som tackar ja och inte.... känns bara lite surt när föräldrarna till vårt gudbarn har fixat barnvakt och DET hade jag inte räknat med eftersom de bor 40 mil bort och de ska då åka upp på lördagen och hem på söndagen.... då fick jag dåligt samvete... så jag sa att de skulle ta medsig sonen... det kommer så många barn ändå så de kan ju vara barnvakt istället då... en gäst pratade om att ställa upp husvagn till de barn som ska komma?? skönta att de planerar iallafall... nä usch vad jag är sarkastisk... bridezilla varning nr ett

åååå någe kul iallafall ska nog åka och titta på lokalen idag..... ska bli jättespännade hoppas bara att de funkar...

• Filifjonkan2

åååå det var ju super anja själv så handlar vi på systemet vi tjänar lite och ingenting på att åka till tyskland

• Filifjonkan2

nää det hade jag inte... tycker inte att barn och fest rimmar bra....

• Filifjonkan2

åå jag tok fyndade i helgen en skjorta till C och skor skjortan 20 kr på hm skor 69 på COOP

• Filifjonkan2

C är sonen casper orkar inte skriva ut namnet ;) lat jo jag har en lite knodd på 2 år....

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.