-
-
eller T260 åååå vad svårt jag ahde ju hittat ett halsband men när jag provade det ihop med klänningen så blev det lite kaka på kaka så därför så kom vi fram till att man kanske ska ha tiara och inget halssmycke kanska bara en tunn silverkedja har ju strasssmycket nedanför bysten på klänningen
-
här inne var det hårresande ;)
-
skönt att höra att det finns ludna systrar ;) själv har man en apfäll på benen jag måste vaxa för om jag rakar har jag ju stubb på kvällen :/
-
????? vaaa här ahr vi en halvmeter snö än
-
jo man blir lite kluven nu när alla vårkataloger dimper ner i lådan med alla snygga möbler och så går man och tittar ut genom fönstret och inser att man ska nog vara glad om det är snöfritt i maj
-
jag bor i Umeå, björkarnas stad som den så fint heter eller jag bor i kommunen 5 mil utanför ;)
-
jo det är en fin stad men lite litet utbud ibland kan jag tycka men jag trivs jag har bott i samma stad hela mitt liv bara på olika stadsdelar men nu så bor vi i en liten by 5 mil utanför så man åker inte in i onödan..... lite synd eftersom det är trevligt att gå på satn nu när vårsolen tittar fram och man kan sitta på "apberget" mitt på torget och titta på allla människor som skyndar åt alla håll
-
ååå jag får rysningar när jag tänker på färjan.... blev jagad av ett psyko jag satt på toan hela resan vågade mig inte ut han hade fått för sig att jag skulle bli hans fru så blev lite skraj att bli avsläpad i finland eller nått,,,,, ska tilläggas att jag bara var typ 17 år vi for över med klassen lite läskigt att inte ta sig någonstans
-
jo det kan jag lova