Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
hej hej..... ååå vad sköntnu är badrummet klart lite små fix kvar ska åka ner till ikea nån helg framöver och shoppa både till badrum och till bröllopet......
hej hej..... ååå vad sköntnu är badrummet klart lite små fix kvar ska åka ner till ikea nån helg framöver och shoppa både till badrum och till bröllopet......
vi har bara 2 som osat än så länge men vi har ju satt osa datum i maj så det är ju länge kvar och vissa vet man redan som sagt att de ska komma.........
jag köpte inget i storlek 50 utan bara i 56 och 62 och jag är glad för det casper var jätte lång när han föddes så jag hade nog inte fått på honom str 50 , han var 54 cm lång och vägde 3215 g
vilken fin klänning nienne förstår att du är supernöjd
min förlossning varade i 16 timmar men jag hade krystvärkar i 15 min sen var han ute tog i uta bara h-vete 3 krystningar sen sa jag aldrig mer ;) men men nu börjar manbli sugen igen... vi får se efter bröllopet
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2817247.html?www.rixfm.com/sound.php
ni måste lyssna
www.rixfm.com/sound.php
jag skrattade så tårarna sprutade värsta lilleskutt
jo det är ju ganska smittsamt
jag har besluts ångest jag provade en sån snygg tiara när jag var och passade in klänningen men jag tyckte att den var dyr 800 kr och jag har hittat en snarlik
T 110 eller T 670