Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 3

Har me hittat hit Idag har ja inte gjort mycke.. Haft en lugn & skön dag. Var på jobbet (Coop) och skulle köpa träningsmaskinen, men den va slut, restad Visste inte om dom skulle få in fler.. Ska kolla vidare.

20080614 skrev 2008-01-12 17:48:25 följande:
    Hej! Ny tråd, vad trevligt! Har inte riktigt fattat när trådar stänger, men att de stänger ibland har jag iaf förstått!
    Dom stängs efter 3 månader..
  • BlivandeFruJohansson

Firren: Bor ni i en storstad kan de va bra att boka lokal, fotograf och alla dom "stora" sakerna!

• BlivandeFruJohansson

Min klänning är arvegods sedan mormor

• BlivandeFruJohansson

Några av våra inbjudningar är helt färdiga Bara några kvar! Vi har bokat ett band som tar 5500 kr, känns lite mycke. Men dom har tydligen fått jättebra recentioner av alla dom spelat för. Sambon jobbar me en utav dom. Vi ville inte ha CD där alla kan byta Vart på flera fester där många bar går och byter mitt i en låt.. Så tråkigt. Vi kommer ha CD- skivor att spela efter bandet gått hem, kl 01 på lite tystare nivå för dom som är kvar.

• BlivandeFruJohansson

Den frissa ja ville ha har tackat JAAA!!! Så glad ja blev, vet ej va de kommer kosta, men de får nästan kosta va de vill
    De kommer nog bli ett kompispris så hoppas inte mer än 3000kr..

• BlivandeFruJohansson

Ja ska betala 1800kr för 3 st me hår & sminkning Sen ska ja även göra fixa mitt hår därinnan för slingor & klippning! Så skönt & BILLIGT! Och nästan alla inbjudningar är nu färdiga! hon ska även börja göra hälften av placeringskorten Så de känns jätteskönt!
    Ska köpa lite till festen, skålar & så. Hittade en jättebra sida:

www.billigapresenter.se/index.php

• BlivandeFruJohansson

För oss blir de ungefär såhär (men kommer säkert komma till en del):

Lokal: 1300:-
    Frisör: 1800:-
    Mat & catering: 15000:-
    Kläder: 3500:- (sambon, bestman, 2 tärneklänningar & sonen)
    Blommor: 2500:-
    Fotograf: 3000:-
    Band: 5500:-
    Dricka: 7000:-
    Ringar 4000:-
    Övrigt: 2000:-

Har räknat över i dom flesta poster..

• BlivandeFruJohansson

På måndag ska vi prata me cateringen & på tisdag ska ja titta på tårta. Dom har bara tid fram till 10 för bokning av tårtor Så ska kolla priser och annat så ska vi smaka båda 2 en annan dag.. Ska man behöva ta ledigt för att provsmaka tårtan till bröllopet??

• BlivandeFruJohansson
    lillan31 skrev 2008-01-17 22:37:07 följande:
    Jag måste fråga er Brudar: Har era män bestämt eller börjat fundera på vad de ska på sig på ert bröllop ännu?
    Inte direkt Ska kolla nån dag, förhoppningvis den här veckan, men blir nog inte de, heller.. Får väl gå dit själv & välja ut så får han bara kolla så storleken blir rätt

Ett par vänner när dom gifte sig, fick bara en liten liten tårtbit över. Dom beställde till så många vi va + 2 bitar till, men räckte knappt Han som skar upp tårtorna fick skära mindre & mindre bitar..
Svar på tråden Juni 2008 Del 3