Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 3

Absolut inte! Ska kolla imorron. Vill inte ha så stor, men ska se va dom säger (dom som kan )

Vet du hur många du ska ha, eller har du inte bestämt vilken bukett du ska ha??

• BlivandeFruJohansson

Dom är romantiska

• BlivandeFruJohansson

KUL!!! Ja har inte testat min på över ett & ett halvt år (fått barn..) Så vet inte hur den sitter. Men kan tänka mej att den är lite för taight Ska testa den nån dag! Idag ska ja beställa våra blommor Ska bli så skönt att kunna bocka av de me!

• BlivandeFruJohansson

Har nu bokat alla buketter & blommor Allt kommer gå på mindre än 1600:- Hade räknat me 2500:- Så de känns kanon!! De blev en rund bukett me mörkröda rosor, brudslöja och murgröna runt. Pärlor & strån kommer dekoreras över, jättefin! Sen kommer de bli en mindre till tärnan, likadan. BG & Bestman får corsage och sonen får en ros Känner mej Så nöjd

• BlivandeFruJohansson

Har inte vart magsjuk på evigheter, och vill absolut inte bli de!! Så hemskt! Har idag fixat hemma så är nöjd me dagne. Ska nu sova!

• BlivandeFruJohansson

Nej, men de kommer säkert massa utgifter som man inte räknat me Men floristen sa de me, så fort man söger bröllop skjuter priserna iväg Helt sjukt!!

• BlivandeFruJohansson

Min klänning är 2- delad, en under klänning och en överklänning. Men de är jättefint att ha en sjal el bolero över!

• BlivandeFruJohansson

Vi ska önska oss presentkort på Silja Line. Sen tänkt åka augusti på en lyxkryssning

• BlivandeFruJohansson

För oss ska de blir skönt att åka iväg tillsammans, ENSAMNA
    Sonen får va hos Mormor & Morfar! Koppla av & äta god mat, ska bli så mysigt!

• BlivandeFruJohansson

Vi fick frimärken av mina föräldrar

Svar på tråden Juni 2008 Del 3