Juni 2008 Del 3
Idag ska dom läggas på!!!! Pirrar i magen Tycker att tiden har gått så fort! Kommer ihåg när ja bad min vän göra inbjudningskorten. Då va de nästan ett halvår kvar!!
Idag ska dom läggas på!!!! Pirrar i magen Tycker att tiden har gått så fort! Kommer ihåg när ja bad min vän göra inbjudningskorten. Då va de nästan ett halvår kvar!!
Mina blommor är redan klara, vet hur ja vill ha dom Men skor ska ja börja kolla på nu, skönt att kunna gå ordentligt i dom. Det stora kvar är tärneklänningen! Men de blir nog till att leta runt studenten, men de är väldigt nära bröllopet.. Tänk om man inte hittar nån bra då heller Ska nog kolla lite mer i stan snart! Har ni bestämt hur er dekoration på bordet ska vara? Kollar runt på tips, men inte hittat de ja vill ha Tror ja vet hur de ska va.. Kommer ni ha höga saker på bordet, typ kandelabrar el höga blomsterbuketter? Vi ska inte ha nått sånt, men blir de tråkigt me bara smått?? Men de blir värmeljus på borden iallafall. De har ja betsämt mej för (sambon me )
Dom va snygga! Bra me lite bredare klack så man inte trillar i kyrkan
Våra e me på lådan!! Pirrigt! Ska bli spännande och höra reaktioner från dom som inte vet
Mm, nu finns de ingen återvändo!!
Dom osar inte till oss utan till min syster, så har inte suttit vid telefonen.. Men de känns otroligt skönt att man slipper tänka på dom mera Ska me kolla på papper till vigselhäftet & festhäftet. Vet hur de ska se ut så gäller bara att hitta dom! Börjar planera inför vår resa mot drickan Blir nog efter påsk. Spännande!
Ja vill ha mörkt mörkt röda, så min är redan klar. Dom ska ta dom mörkaste dom har
Vi har me hållt de hemligt så nu är de skönt att man inte längre behöver smyga Imorron ska ja till frissan, ska då kolla frisyren Hoppas den blir bra!!!