Ciao,
Jag har varit SJUK, det var fan inte skoj med en bebis som behövde stimulans. Shit vad risig jag var! Hög feber, rännskitan och spyor. Tänk, jag lade honom på skötbordet och sen satt jag o gjorde nr 2, som kändes som nr 1 och vänder mig om för att tömma andra hållet med, stackars unge, men det är ju han som har smittat mig Fy fan!!!!!!!!!! Nu är jag i allafall på bättringsvägen och har inte feber.
Fick be maken komma hem och hjälpa mig, jag låg på golver och hade frossa och försökte leka med honom, funkar bara ett tag, sen är man slut...
Till detta elände har jag varit vaken på nätterna 2 gånger i timmen de senaste 5 dagarna, så idag när jag hade vaknat till liv (maken tog Victor på morgonen för jag var knäckt, minst sagt) så sa maken att nu jä-lar är det dags att ta till hårdhandskarna, så vi ska ut på stan, köpa en ny säng, inreda nytt rum och han ska fan sova från och med nu... (we wish ) ja ja, man når en gräns.....
Mugglan: jag har inte testat att blanda 50/50 ersättning och välling, men det ska jag testa IDAG, stackars Victor.... han får vad han tål med en gång
Han är ätit bra de senaste dagarna när maken matat, så det är ju bra och det betyder även att han inte ska vara hungrig på natten = ingen amining (vilket han vill, men jag har fått bekräftat att killar har större sug och snutt behov än tjejer...)...
Ja ja, till roligare saker!
Snart kommer Göteborgstjejerna!
Hallå där Telis, du jag kan ju hämta nyckeln o möte tjejerna och så där om du vill, du jobbar ju precis där jag bor!
Frukost kanske jag kan få bjuda på en av dagarna? Annars kommer jag och möter er så äter vi på trevligt fik. Jag vet inte vart du bort Telis, vilken stadsdel? Jag känner ju till barnvagnsvänliga places på Östermalm iaf...
Säg till om jag kan hjälpa till med något!
Sweet, såg att du tittade in. Hej hej!
nattson! VA?? 17 juli!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIEEE det var ju det dastumet som jag hade BF. Shit pommes frittes, du måste ha pökat ungefär när vi gjorde Victor då, ha ha, i slutet av oktober Gött!
Runkmuskeln, jag du Piggis, då vet ju alla vad man pratar om i allfall. Mkin gubbe har nog fått dra ett antal "Benny" för jag är inte så sugen på sex alls. usch. Klart vi har sex, men det är inte ofta och då kommer han ju lika fort som man sätter på vattnet i kranen. Så det är över på ett nafs, inte så konstigt eftersom vi inte har sex så ofta med andra ord ha ha
Men men, jag är ju inne i mina planer för nr 2, så det måste ju bli andra bullar av snart. Efter påsk hoppas jag mensen kommer tillbaka (då hoppas jag att amningen är helt upphörd) och då kanske man är lite mera sugen och intresserad. Vi släpper loss ordentligt i augusti igen, jag vill så gääääääärna vara gravid igen och ha ett litet knyte. De första 3 månaderna bara försvann, jag hann inte njuta ordentligt! Det ska jag tänka med på nr 2.
Jag har redan suttit och kollat på kill o tjej namn för nr 2, visst är man knäpp, jag planerar o planerar.
Nähä. Nu har gubben klar i duschen, min tur... sen ska vi ut och jag säng.
I kväll ska vi "tända av honom"!
Önska oss lycka till!
Kram