hej hopp snopp........
Nä jag har inte fått snopp.... men det verkar många som fick till det i går på agendan med 'älskla'... he he he
Själv så var jag ute och åkte bil... stack faktiskt till Plantagen, ska köpa en soffgrupp för utomhusbruk där och nu var det 2000 kr rabatt, så det passade ju bra. En sådan där de har på många ställen under sommaren, typ Lisa på torget, i rotting som tål en del.... jag är exalterad för den blir kanon på vår terass. Maken ska ut och köra en gasolgrill (mot min vilja) idag med, jag gillar gamla kolgrillar, köttet ska smaka tändvätska och sot annars är det inte som det ska enligt mig, men vi ska ha båda... Nu har jag fått vår känslor och ser fram emot att plantera penseer och pelagoner etc
1 natt - hela natten - blev det Men det är ju bättre än ingen natt Bara för att jag hällde i mig vin för kung o fosterland i torsdags så vaknade Junior en gång i timmen hela natten, kl 04 fick han komma in till mig och sova i min säng. Orkade inte sjunga mer då, det var mest nynnande och gäspande iofs...
Lappis!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOOD NEWS!!!!!!!!!! åååååååå vad roligt att det lät så bra från läkarens håll med, det känns som om det blir en bebis i slutet av året som den gamla spåtanten sa.... en 08a
Vänner: Jag såg också det där programmet i onsdags, barnmorskorna, jag satt och grät floder och längtade tillbaka till min egen förlossning (som gick alldeles för fort). Gud vad bra det var. Rekommenderas. Nu är jag ännu mera sugen på nr 2.
Tur att jag har Frullan som kommer försöka då, så vi kan följas åt... misstänker att det inte blir fler som satsar på 2an så tätt? Snartis efter bröllopet kanske????
Sweet, vilket datum hade du fått BF nu? Jag har ju för mig att du var ganska synkad med mig, som jag var förra året. Nattson fick ju exakt mitt bf datum.
Hur mår katten? Blir katter avundsjuka på bebistillskott i familjen? Har för mig att kokosens ena blev lite sur och matvägrade?
Kokosen förrästen, vilket härlig bajsblöja! Vänta bara till de får annat än bröstmjölk, då blir det ssanering med dusch ända upp i nacken! Ha ha...
BS har Iris eget rum? Har du testat 5 minuters metoden? Den där 5 minuters metoden är kanon, den funkar efter 3 dagar. När vi kom hem efter påsk så tog det 3 nätter sen sov han ju, ioch för sig så blev det lite sämre natten då jag druckit massa vin, men han sover betydligt bättre nu... man måste bara sitta o sjunga lite om man som jag har problem med att gå ut och låta honom skrika 5 minuter... jag sjunger lite och sen går jag ut efter kanske 10 minuter, då somnar han om själv sen....
Alla ungar är ju olika, återigen..........
Telis är igång med sprayen igen, GO GIRL! Hoppas så att det ska gå för er båda denna gången, statistiken säger väl att en av er borde lyckas iaf. LYCKA TILL!
Junior ligger som vanligt o sover utanför fönstret, han har nog inte sovit innomhus en enda gång. När jag jobbade på dagis sov alla barnen ute, kommer ihåg hur bra det var. Tips till alla nyblivna eller blivande föräldrar, låt ungarna sova ute i ur och skur. Jag hade honom ute i snöstormen i påskhelgen, han sov så gott i sin vagn.....
Nu ska jag nog passa på att duscha, sen blir det promenad på Djurgården.
TJING