Barnkarusellen
Ars amandi
Aladob är den jävulusiska klumpen slem som kommer i brallan vid ägglossning, ser ut som snigelslem och är tjockt och ägglikt, det beskrivs som gulaktig äggvita med. En jätte flytning helt enkelt
Ars amandi
Aladob är den jävulusiska klumpen slem som kommer i brallan vid ägglossning, ser ut som snigelslem och är tjockt och ägglikt, det beskrivs som gulaktig äggvita med. En jätte flytning helt enkelt
Ha ha ha Muggles, japp, den kommer absolut i brallan förr eller senare, så det blir att springa på toa och försöka "kissa" ut den. usch... den luktar inte hallon alltid heller, bläääääääää....
natti natti BS, hoppas att Iris inte väcker dig med sina illvrål allt för tidigt i natt Nu sitter jag här och moppsar upp mig bara för att Junior har sovit, skulle inte förvåna mig om han är vaken i natt o jag får sjuna imsevimse spindel till jag däckar under kristallkronan
ha ha ha det räcker gått och väl Mugglan, ha ha ha, I like...
Är det den gubben som kör den där Vad har du under blusen Rut, vad är det som putar ut-...... osv också?
Jag gillar 70talet och allt som var lite galet då, särskillt barnsångerna, fast jag skulle nog inte vilja att Junior sjöng dem för fröknarna på dagis ....
Jag har smakat!!!!!!!! Inte så himla gått faktist, tycker det luktar och smakar amóniak, fast jag har inte smakat amoniak. Det beror ju på vad karlarna har ätit o hur länge sen det var, hur det smakar... ja ja, det var hundra år sedan.... det är inte så gott så man ber om att få en sats i munnen ett par dagar i veckan.... FY!!!!!
Appropå att cykla Nenne, var tog tandemcykeln vägen? Jag kan trampa och Lappis kan sitta bak med en kasse full med champagne
O kranen, deppmanteln och hela artelleriet, vi får borsta av dem och ta ner dem från vinden igen....
*ASGARV*
*ASGARV*
Antagligen var det så Mugglan
Jag ska väl med hoppa i säng o hoppas på det bästa för natten och att lille tuffe Victor sover gott hela eller halva natten åtminstonne.
Han hade feber i går, och har varit gnällig och matvägrat idag, så jag vet inte hur det blir............
TJING
Lappis, håller tummarna lite till
PULLGNUGGEN!!!!!!!!!
Jag kissar på mig av skratt, fy fan vad bra!
Ha ha ha ha hahaaaaaaaaaaaa
Jag garvar hela tiden och min man försöker kolla fotboll i samma rum, vrider mig av skratt, fan vad roligt....