• FruCicci

Barnkarusellen

Ars amandi

Aladob är den jävulusiska klumpen slem som kommer i brallan vid ägglossning, ser ut som snigelslem och är tjockt och ägglikt, det beskrivs som gulaktig äggvita med. En jätte flytning helt enkelt

• FruCicci

Ha ha ha Muggles, japp, den kommer absolut i brallan förr eller senare, så det blir att springa på toa och försöka "kissa" ut den. usch... den luktar inte hallon alltid heller, bläääääääää....

• FruCicci

natti natti BS, hoppas att Iris inte väcker dig med sina illvrål allt för tidigt i natt Nu sitter jag här och moppsar upp mig bara för att Junior har sovit, skulle inte förvåna mig om han är vaken i natt o jag får sjuna imsevimse spindel till jag däckar under kristallkronan

• FruCicci

ha ha ha det räcker gått och väl Mugglan, ha ha ha, I like...
    Är det den gubben som kör den där Vad har du under blusen Rut, vad är det som putar ut-...... osv också?
    Jag gillar 70talet och allt som var lite galet då, särskillt barnsångerna, fast jag skulle nog inte vilja att Junior sjöng dem för fröknarna på dagis ....

• FruCicci

Jag har smakat!!!!!!!! Inte så himla gått faktist, tycker det luktar och smakar amóniak, fast jag har inte smakat amoniak. Det beror ju på vad karlarna har ätit o hur länge sen det var, hur det smakar... ja ja, det var hundra år sedan.... det är inte så gott så man ber om att få en sats i munnen ett par dagar i veckan.... FY!!!!!

Appropå att cykla Nenne, var tog tandemcykeln vägen? Jag kan trampa och Lappis kan sitta bak med en kasse full med champagne
    O kranen, deppmanteln och hela artelleriet, vi får borsta av dem och ta ner dem från vinden igen....

• FruCicci

Antagligen var det så Mugglan

Jag ska väl med hoppa i säng o hoppas på det bästa för natten och att lille tuffe Victor sover gott hela eller halva natten åtminstonne.
    Han hade feber i går, och har varit gnällig och matvägrat idag, så jag vet inte hur det blir............

TJING
    Lappis, håller tummarna lite till

• FruCicci

PULLGNUGGEN!!!!!!!!!
    Jag kissar på mig av skratt, fy fan vad bra!

• FruCicci

Ha ha ha ha hahaaaaaaaaaaaa
    Jag garvar hela tiden och min man försöker kolla fotboll i samma rum, vrider mig av skratt, fan vad roligt....

Svar på tråden Barnkarusellen