Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Och välkommen hem till MSW förresten, vad länge ni har varit borta! Du berättar väl mer?

• Telemarkgrrl

Oms skrev 2008-03-01 12:33:54 följande:

Tubbisen - japp du var faktiskt anti IVF innan du började tyckte att det var för mkt liksom, vet inte om du skrev det i tråden eller om det var under ngn fika/promenad du sa det men jag är jätteglad över att du kom på andra tankar!! håller tummarna för din fortsatta resa som vanligt
    För mycket vad då?! Jag förstår fortfarande inte. Kan jag ha menat medicinerna, jag har alltid varit rädd för dom och vad dom skulle göra med min endo? För jag har verkligen aldrig haft någon synpunkt på att barn tillverkade på ett labb skulle vara sämre än andra barn. Men det är väl ingen som har IVF som ett förstahandsval?
  • Telemarkgrrl

Förresten, det där med att man bara får skriva positiva inlägg här är lite roligt. Jag har väl aldrig något positivt att berätta här inne?

Idag tex är jag hemma med influensa, jag har rethosta, ont i halsen och ont i hela kroppen. Så jag missar både brunch med kompis jag inte sett på evigheter och middag ikväll hemma hos bästaste kompisen där vi skulle prata ihjäl oss om vår skidresa nästa vecka.

• Telemarkgrrl

Lappis, din nya frilla är säkert störtsnygg. Jag är lite avundsjuk på dina lockar, mitt är ju spikrakare än spikrakt.

• Telemarkgrrl

Frullan & koko, jag kan villigt erkänna att jag inte är den som genast tjoar ett heeeeeeeej så fort ni dyker upp i tråden men det är ju enbart pga att ni gör det så sällan och sen försvinner igen lika snabbt som ni dök upp. Det är ju liksom ingen mening med att säga hej när man vet att det kommer att ta jättelång tid tills ni dyker upp igen. Men det betyder inte alls att det inte är kul att få små livstecken ifrån er ibland.

• Telemarkgrrl

Tinga, oh nej då, jag blev inte upprörd på något sätt! Det var nog mest Omsans inlägg som gjorde att jag blev lite förbryllad över vad jag har sagt egentligen (eller vad jag har fått er att tro ). Man börjar ju undra hur schizofren man kan vara egentligen utan att märka av något själv.

• Telemarkgrrl

Grattis till koko i efterskott och lycka till till Cicci på resan! Både med Victor och den andre sängkamraten!

• Telemarkgrrl
    Lapinette skrev 2008-03-03 12:59:08 följande:
    Telis - hur känns det att vara drogfri?
    Och så min lägesrapport - inväntar den där hemska blödningen som ska komma när man nedregleras. Har för mig att jag fick den på dag 11 förra gången dvs idag...men än så länge nada. Samtidigt som den är fruktansvärd så är den ett tecken på att nedregleringen funkar som den ska så vad fn är den??!! På torsdag ska jag ta blodprov och OM jag är nedreglerad börjar jag ta sprutor på kvällen...just nu är jag som ni redan förstått, orolig att sprayen inte verkar på mig längre?!
    Det känns för j*vligt. Har så ont i ryggen (pga endon) att jag har svårt att sova på nätterna.

Det kanske inte kommer någon blödning av en annan anledning? Hände en tjej på FL i förra veckan.
  • Telemarkgrrl
    Zozo skrev 2008-03-03 13:29:42 följande:
    Hmmm men det är ju egentligen inte bara i december som det stâller till problem. i min familj är det bara jag som fyller i mitten pa december sen kommer da julen.. Sedan, i februari-mars, fyller ALLA i vara bada familjer ar! Snacka om att man inte hinner pusta ut efter julen!!
    Där ser man vådan av att vara för avslappnad på semestern.
Svar på tråden Barnkarusellen