Barnkarusellen
Och välkommen hem till MSW förresten, vad länge ni har varit borta! Du berättar väl mer?
Och välkommen hem till MSW förresten, vad länge ni har varit borta! Du berättar väl mer?
Oms skrev 2008-03-01 12:33:54 följande:
Förresten, det där med att man bara får skriva positiva inlägg här är lite roligt. Jag har väl aldrig något positivt att berätta här inne?
Idag tex är jag hemma med influensa, jag har rethosta, ont i halsen och ont i hela kroppen. Så jag missar både brunch med kompis jag inte sett på evigheter och middag ikväll hemma hos bästaste kompisen där vi skulle prata ihjäl oss om vår skidresa nästa vecka.
Lappis, din nya frilla är säkert störtsnygg. Jag är lite avundsjuk på dina lockar, mitt är ju spikrakare än spikrakt.
Frullan & koko, jag kan villigt erkänna att jag inte är den som genast tjoar ett heeeeeeeej så fort ni dyker upp i tråden men det är ju enbart pga att ni gör det så sällan och sen försvinner igen lika snabbt som ni dök upp. Det är ju liksom ingen mening med att säga hej när man vet att det kommer att ta jättelång tid tills ni dyker upp igen. Men det betyder inte alls att det inte är kul att få små livstecken ifrån er ibland.
Nenne, på pricken!
Tinga, oh nej då, jag blev inte upprörd på något sätt! Det var nog mest Omsans inlägg som gjorde att jag blev lite förbryllad över vad jag har sagt egentligen (eller vad jag har fått er att tro ). Man börjar ju undra hur schizofren man kan vara egentligen utan att märka av något själv.
Grattis till koko i efterskott och lycka till till Cicci på resan! Både med Victor och den andre sängkamraten!