Barnkarusellen
Vi diskuterade faktiskt nästa långresa när vi var i Barcelona. På något sätt så känns det som om vi räknar med att vara barnlösa även till jul/nyår.
Härligt att kissa på stickan!
Vi diskuterade faktiskt nästa långresa när vi var i Barcelona. På något sätt så känns det som om vi räknar med att vara barnlösa även till jul/nyår.
Härligt att kissa på stickan!
Sitter just nu och tittar på musikalbiljetter efter att ha sett min syssling på TV i Let's Dance (han har huvudrollen i Footlose). Min mamma tjatar hela tiden att vi måste gå och eftersom jag inte shoppade tillräckligt i Barcelona och Intiman ligger på promenadavstånd så why not!
Nästa resa är kort (bara över helgen) och till Paris på bröllop, om två veckor. Den längre resan som jag sitter och letar info till är Hong kong och Kina i april. Ska hälsa på vänner men sen göra ett till stopp någonstans...och där har vi inte bestämt oss än. Sommaren har jag inte hunnit planera...men är sugen på Bordeaux, Sardinien eller Syd Spanien. Allt detta tjatar vi om på restråden.
Ahhh...Frejis har övergett mig ! Fasen sitter här medans maken är ute med min brorsa + kompis och har AW.
Förresten, satt idag och undrade vart Page och Nenne tagit vägen? Någon som vet?
Frullan - vad då inte välkommen???! Så klart du är! Funderade faktiskt igår på vart du tagit vägen. Kom in och skriv med oss...numera handlar ju tråden främst om alla småttingar som kommit till under den tiden vi har hängt här.
Idag var det brunch på Mornington. Superhärligt att träffas men jag blev otroligt ledsen för Telis. Hade inte hunnit in här på morgonen så jag var helt oförberedd. Tårarna bara rann...usch, känner så med dig men det förstår du nog redan (Telis). Du verkar så himla stark och skönt att ni drar igång på direkten igen.
Hoppas ni från Götet fick en skön resa hem! Så skoj att se er in real life och ni var er verkligen lika, jag menar från de bilder man sett och från den personlighet ni fått här på tråden.
Efter vårt trådmöte hamnade jag på Hemköp och handlade krabba, skagenbakelse och färska räkor. Ikväll blir det champagne!
Liten - japp det är Peter Johansson från St Anna (utanför Söderköping) som har jobbat i London tidigare. Jag känner honom inte alls men min mamma + bror etc var över i London och såg musikalen.
Telis - tror allihop här förstår om du har varit upptagen på ditt håll. Ibland går det inte att engagera sig för alla medan andra perioder så är det skönast att göra det (säger jag som helst stoppar huvudet i marken ...IVF vad då??!!!).
Som jag sa igår så kommer vi verkligen gå omlott. Du har precis avslutat så drar jag igång. När jag avslutar...om jag kommer ända till ändstationen så är det dags för dig att dra igång karusellen igen. Njut av de veckorna du är "ledig" nu och vad skönt att du har alperna att se fram emot!
gosnosen - håller tummarna och förstår mycket väl hur du mår/känner. Tyckte hela IVF-processen var en baggis förutom de där två sista veckorna (ruvningen). Hatar att gå omkring och känna och tänka fast jag helst inte vill. Går liksom inte att styra känslor och tankar.
AM - vad härligt med badrum igen!
gosnosen - jag var likadan, sov dåligt och hjärnan analyserade febrilt fast jag helst bara ville förtränga det. Jag fick tur i oturen min blödning tidigare än vad jag normalt får min mens. Har för mig att det var på dag 12 efter ÄP. Trist att den kom men samtidigt skönt att den kom tidigare om den ändå skulle komma.
Sweet - vilken dag du hade igår! Kan tänka mig paniken när de kom in en doktor på ultraljudet och jag som såg Brothers & Sisters igår när hon var på ultraljud och fann att barnet var dött. Shit! Eftersom de undersökte dig så väl och allt annat såg bra ut så är jag övertygad om att det stämmer men förstår din oro. Kram på dig!