Barnkarusellen
Tinga, en sån förlossning skulle man ha haft!
När tänker Sweet avslöja om det blir en kille eller tjej! Har varit inne på hennes blogg hur många gånger som helst men inget än...
Tinga, en sån förlossning skulle man ha haft!
När tänker Sweet avslöja om det blir en kille eller tjej! Har varit inne på hennes blogg hur många gånger som helst men inget än...
Hej FruKjörling, välkommen, vem är du?
Jag vill också ha tips om hur man får de små odågorna att somna om vid fem!!!
Sweet, tack! Nyfikenheten är stillad.
Idag är Iris nio månader! Funderar på vad som har hänt sedan åtta månader men inte så mycket faktiskt. Hon håller på och lär sig vinka och "pratar" nog lite mer, det är väl det. Krypträningen går inte bättre nu än den gjorde då fast alla sade att nu kryper hon nog vilken dag som helst. Icke. Hat tränat klappa händerna ett tag nu men inte heller det är någon succé. I natt ammade jag första gången vid två, synd bara att jag låg vaken till tolv fast jag var så trött. Sedan vaknade hon igen vid fyra och tjugo över var det bara att inse att det inte skulle gå utan att amma igen. Hon var nog hungrig för hon snuttade i tjugo minuter, tio på varje sida, innan hon somnade om vid tjugo i fem och sov till tjugo i sju.
Vi säger också ramsa men man märker ju om ramsan gör henne lugn och får henne att somna, som vid läggdags, eller om den gör henne förtvivlad då hon fattar att man vill att hon ska sova fast hon inte känner att hon klarar det. Är i alla fall bere i två amningar per natt igen, bara inte så utspritt.
Kjörling, trodde de utredde efter tre missfall? Sju, usch!
Lappis, hur har det gått?
Åh nej Lappis, inte ge upp! Fast nu har vi ju bestämt att det inte ska ta tre försök! Så blödningen borde verkligen kommit nu??
Kjörling, vilken värdelös utredare!!
Lappis, du är säker på att blödningen inte håller sig borta av en anledning?? När var det meningen att den skulle komma? Kommer den alltid ungefär samma dag för alla om nedregleringen har fungerat? Vad finns det för anledning att nedregleringen inte fungerar? Mysko!
Vänner, kul med möhippa! Jag har inga kvar som inte är gifta nu i bekantskapskretsen, däremot några skilsmässor, så kanske det kan bli möhippa någon gång i framtiden igen trots allt! Maken känner några eviga ungkarlar men annar är det dåligt på den sidan också nu! Men du har rätt annars, man glömmer att det här är en bröllopssajt!!
Zozo, vad var blödningen då? Någon bristning bara? Vilken tur att allt var bra!
Nattson, hu, kan man se om de är snälla när man ser dem?
Lapinette, intet nytt??
AM, hoppas att ni blir nöjda med senaste auktionsfyndet, vi brukar ju gå varje gång men har missat de två sista. Vad var din teori om Sweet nu igen? Blev det "rätt" eller "fel"??
Nattson, så ni har någon som vill ha hjälp i ert vardagsrum? Hu, jag avundas er inte, hue blir man av med den? Annars vet jag inte om jag skulle bli tvungen att flytta men du vet väl vad du ska göra antar jag?
Men A-m, gissade du fel, var gick det snett?!