Hej! Här har badrumskillarna äntligen börjat komma någonvart och idag blev väggarna kaklade, han påstår att han ska vara klar i slutet på veckan, trots helgdagar, så att de andra killarna kan komma och börja sätta in allt nästa vecka. Jag tror det när jag får se det... Hur som så betyder det att jag åker ut till mina föräldrar på dagarna för det är så stökigt att vara hemma med Iris och hund här när ytterdörren står öppen och det springer folk ut och in hela tiden. Alltså har jag inte suttit så mycket framför datorn på ett tag men läst ikapp har jag i alla fall.
Lapinette, jag tycker att det är jättebra att ni ställer er i adoptionskö, väntetiden är ju lång vad jag förstår så mycket kan ju ha hänt innan dess och det har ju säkert löst sig innan dess i vilket fall. Ska ni inte behålla nedfrysta ägg för eventuella syskon apropå äggdonation? Annars tycker man ju att de hellre skulle vilja ha fina ägg donerade från någon som är lite över vanliga åldersgränsen än att inte få några alls.
Soon, jag tycker att det är fantastiskt bra om du kan tänka dig att donera ägg!
Neri, du får nog berätta lite mer om dig och barnen och era sömnproblem om vi ska kunna komma med tips.
Piggelin, vad bra att Tinga klarat sig igenom ett par dagar till!
Vi ska inte göra något mer spännande än att äta middag hos mina föräldrar imorgon kväll, någon brasa blir det inte heller, det är ju mitt i Iris sovtid och känns mest struligt. Skönt att maken ska vara hemma några extra dagar den här helgen i vart fall för på måndag åker han till USA igen i drygt en vecka, fast halvtid åker jag med mina föräldrar till Öland och blir borta en vecka så där går det två veckor utan att han får träffa Iris. Blir jobbigt att sköta all nattsömn själv men, men, det får gå.
Ska för övrigt gå och lägga mig nu, tror jag håller på att bli förkyld faktiskt, pappa har gått runt och hostat som sjutton den senaste veckan men han har astma och får ofta saker som inte drabbar någon av oss andra så jag insåg inte att vi borde hålla oss därifrån, suck.