• Lapinette

Barnkarusellen

Du ser, du får titta in här oftare så håller vi dig på gott humör (tror snarare det är tvärtom dvs att det är du som livar upp tråden)!

• Lapinette

Rosen - tell more! Vad har hänt sen sist?

• Lapinette

Rosen hör mer "hemma" på restråden. Fick en massa bra Sydafrika tips från henne samt Piggelin innan vi stack iväg. Förresten så hängde Piggelin där långt innan hon vågade sig in hit.

• Lapinette

Telis - trist med ludd i huvudet om det kan vara någon tröst har jag också ludd idag fast det beror nog på all sprit jag drack igår . Det slank ned både champagne, rödvin och mojitos. Tough life!

Omsan - min mormor byggde villa i Älvsjö, precis bredvid skogen. Skulle säga att det är det gamla området där det är stora hus och tomter (i närheten av Långsjön). Där växte jag upp då jag var dagbarn hos mormor, från typ några månaders ålder tills jag var stor nog att klara av att gå hem själv efter skolan. Bodde själv i den lilla förorten som har t-bana, precis bredvid Älvsjö.

• Lapinette

Mugglan - visst är det konstigt att någon annan har tagit den (nicken alltstå)? Precis som någon skulle gå in och kalla sig för Lapinette här....en till liten fransk kanin??!! Skulle kännas jättekonstigt för på något sätt så är ju jag Lapinette. Scary....

Förresten när vi var ute och åt igår så babblade jag i 190 (brukar hända lite då och då ) och jag pratade massor om alla tjejer här på BT. Läskigt men sant då maken konstaterade att jag har mer kontakt med er än med mina kompisar.

• Lapinette

Telis - njut att slippa hålla tider! Själv glömde jag givetvis att ta nässprayen innan vi stack ut på middag så kl 20:30 inser jag att det låter som fn från min handväska. Larmet gick igång 20:00 och hade sen spelat sin trudilutt i 30 min innan jag hörde den. Nåja, tog spray vid midnatt istället.

Som sagt, du får snart din beskärda del av droger igen.

• Lapinette

Ahhh...men du kan ju smsa mig och påminna mig om att jag ska ta min dos . Superbra så slipper jag ställa larmet. Komiskt att vi går omlott, när jag avslutar min medicinering så är det dags för dig igen. Hoppas det blir sista gången för oss båda (även om jag är superkrass och inte tror att det ska funka denna gång heller).

• Lapinette

gosnosen - din förklaring av damen som arbetar ihop med vår läkare stämmer förträffligt. Hon är jättegullig. Vet att det är många IVF-patienter som han har just nu så det är nog därför det är lite kötid. Normalt får man annars komma på studs när det gäller IVF. Nya "vanliga" patienter tar han inte alls.

Så då antar jag att du och Telis kommer att dra igång ungefär samtidigt, eller?

Helt OT - jag har klippt av mig mitt hår!!! Maken är chockad (vi jobbar båda hemifrån idag) medan jag tycker det känns helt normalt. Såg ut så här för ca 15 år sedan (typ kort, lockig, page).

• Lapinette

Zozo - just nu kommer jag faktiskt inte ihåg hur jag såg ut med långt här...jättekonstigt! Som sagt, jag har haft den frisyr förut och jag vet att den är bekväm även vid utväxt.

• Lapinette

Har du satt in ett kort i galleriet?! Blir ju nyfiken nu när du säger att du ser ut som en 13-åring. Själv skulle jag nog säga typ runt 15 för min del .

Svar på tråden Barnkarusellen